Moskaumrsearlgray wrote: ↑19 Jul 2023, 00:31haha ja! aldrig tänkt så men nu när du säger det så håller jag med!![]()
Det här lyssnar jag på nu
Moderator: Moderator 1
Re: Det här lyssnar jag på nu
Ohne dich
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tycker deras bästa låt är feuer frei <3
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Ja jag hade två skivor som jag fullkomligt älskade sönder. Rosenrot och nån mer jag inte kommer ihåg namnet på. Men, nu är deras musik så vidhäftsd vid minnen och det som hände vid senaste stora psykosen jag hade för 12 år sen - så jag kan inte lyssna på dem längre.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
vad tråkigt! :(amandara wrote: ↑19 Jul 2023, 05:59 Ja jag hade två skivor som jag fullkomligt älskade sönder. Rosenrot och nån mer jag inte kommer ihåg namnet på. Men, nu är deras musik så vidhäftsd vid minnen och det som hände vid senaste stora psykosen jag hade för 12 år sen - så jag kan inte lyssna på dem längre.
Ja typ. Men jag vet vilken energi de har i sig.mrsearlgray wrote: ↑19 Jul 2023, 16:21vad tråkigt! :(amandara wrote: ↑19 Jul 2023, 05:59 Ja jag hade två skivor som jag fullkomligt älskade sönder. Rosenrot och nån mer jag inte kommer ihåg namnet på. Men, nu är deras musik så vidhäftsd vid minnen och det som hände vid senaste stora psykosen jag hade för 12 år sen - så jag kan inte lyssna på dem längre.
"Lick it up" med KISS. Deras enda bra skiva utan smink.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Venom: "Metal black".
- mrsearlgray
- Iridiummedlem