Är du helt utan antipsykotika nu?Hercules723 wrote: ↑13 Sep 2022, 23:02 Jag tänker så klart utan antipsykotika och sedan är det lätt att banta.
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
gör det! :DGeta wrote: ↑14 Sep 2022, 14:28Ska läsa den på svenska, när jag betat av böckerna som jag står i kömrsearlgray wrote: ↑14 Sep 2022, 14:26 den hemliga historien är bättre på engelska, den lever upp till mina förväntningar hittills <3
för på biblioteket.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- Hercules723
- Hafniummedlem
Nej, det var i längesedan. :)Swesanne wrote: ↑14 Sep 2022, 14:32Är du helt utan antipsykotika nu?Hercules723 wrote: ↑13 Sep 2022, 23:02 Jag tänker så klart utan antipsykotika och sedan är det lätt att banta.
Ukraina pressar tillbaka Ryssland ur Donetsk regionen. Ryssarna har nog varken stridsmoral eller krut att sätta emot så de drar. Nog inte så lätt att ockupera land byar och städer med för lite manskap. Men ryssarna kör med brända jordens taktik, de förstör allt de lämnar. Vatten och elförsörjning.
Det är väl en regel att dem som börjar kriga förlorar. Eller har ja fel 

Nej det har jag ingen aning om. Så behöver det nog inte vara. Se Afrika och dess krig.
Vill ha ändligt valresultat
riks
region
kommun
riks
region
kommun
In a world where you can be anything, be kind.
Glögg mojito har utgått :(
Är nyfiken på kommun och region. Vilka som kommer in. Riks känns avgjort mer eller mindre.
Delitea skicka ett brev om det. Vill ha till Jul.