Kanske du skrattade för det är så absurt?memphis wrote: ↑29 Jun 2022, 18:48 Ibland skrattar jag åt olämpliga saker. En gång brast jag ut i skratt när jag läste att en man slagit ihjäl sin mamma med en stekpanna.
En annan gång blev jag väldigt road åt en massmördare som skar näsan av sina offer och samlade näsorna i en skokartong under sängen. Jag fann det oerhört lustigt.
Sen att han gjorde lampskärmar av sina offers hud fick mig att skratta ännu mer.
Att skratta åt fel saker
Moderator: Moderator 1
Re: Att skratta åt fel saker
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja precis Zoidar. Absurt var ordet!Zoidar wrote: ↑30 Jun 2022, 00:39Kanske du skrattade för det är så absurt?memphis wrote: ↑29 Jun 2022, 18:48 Ibland skrattar jag åt olämpliga saker. En gång brast jag ut i skratt när jag läste att en man slagit ihjäl sin mamma med en stekpanna.
En annan gång blev jag väldigt road åt en massmördare som skar näsan av sina offer och samlade näsorna i en skokartong under sängen. Jag fann det oerhört lustigt.
Sen att han gjorde lampskärmar av sina offers hud fick mig att skratta ännu mer.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Elon Musk gapflabba åt den här bilden. Ett rådjur som trillat ner i en pool och drunknat.

Inadekvata affekter.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag kan skratta olämpligt. Ibland för att rösterna säger absurda saker. Ibland bara kommer det.
Målningen är själens spegel
Skit i det.