Hur ofta rakar du dig?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ofta rakar du dig?
Jag rakade mig förra veckan efter att skägget vuxit sig långt under inläggningen. Tror onsdag eller torsdag. Skägget hade vuxit i över en månad och såg förskräckligt ut.
Var dag, med en Philips OneBlade. Effektiv!
Jag kör med vax sommartid utom i armhålorna. Där är man så känslig så där rakar jag nån gång då och då. Vill inte ha hår på benen men armhålorna bryr jag mig inte så mycket.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Skägget börjar komma tillbaka. Ska raka mig innan slutet på augusti då kompisen fyller år.
Jag funderar på att sluta raka mig och bara köra med trimmern. Det är jobbigt att hyvla bort borsten.
Rakar halsen lite då och då för att skägget ska se mer vårdat ut. Sen trimmar jag väl skägget någon gång i månaden.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ska raka mig idag för det är två dygn sedan förra rakningen.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Alle man till rakning?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Neck beard är inte jättesnyggt. En bekant har skägg enbart på hakan och halsen. Vet inte riktigt hur han tänker.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Han kanske bara har skäggväxt där.

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Zoidar,
Mycket möjligt.
Mycket möjligt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.