En skriklåda?
Moderator: Moderator 1
Re: En skriklåda?
Jag tror också att med en skriklåda skulle bråken börja.
Jo ni kanske har rätt idet. Men nu har vi fastare regler att följa. Personangrepp är till exempel helt förbjudet vilket borde stoppa många bråk att ens uppstå. Det som är roligt med skriklådan är att det alltid händer något och sällan blir tråkigt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- Schizofreni
- Vanadinmedlem
Tycker att den enda problemet med Viska 3.1 är att vi är ganska så osynliga på nätet. En sökning på "nissegossen geta" dvs de medlemmar som gjort mest inlägg syns inte överhuvudtaget. Hade vi varit mer synliga så hade vi haft en högre potential till nya medlemmar och därmed mer action.
För den som prompt behöver chat/shoutbox finns det ett svenskt schizofreniforum som erbjuder just detta. https://schizofreni.boards.net/ det forumet länkar dock hit. Själv ser jag inga direkta fördelar med det forumet annat än som reservforum till Viska 3.1.
Är det en skriklåda som saknas eller att få allas uppmärksamhet med en gång?
För den som prompt behöver chat/shoutbox finns det ett svenskt schizofreniforum som erbjuder just detta. https://schizofreni.boards.net/ det forumet länkar dock hit. Själv ser jag inga direkta fördelar med det forumet annat än som reservforum till Viska 3.1.
Är det en skriklåda som saknas eller att få allas uppmärksamhet med en gång?
Last edited by Schizofreni on 24 Jun 2021, 15:07, edited 1 time in total.
Visst vore det trevligt med en skriklåda. Själv skrev jag sällan där, men andra gjorde det.
Det var roligt att kunna chatta. Det tycker jag iaf. Och det blir mer fart i forumet.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Men jag minns också att Admin hade mycket problem med chatten. Han pratade om många felmeddelanden.
Chatten saktade ner Viska.se.
Det var i chatten som Lugn skickade nakenbilder på sig själv.
Det var i chatten som Lugn skickade nakenbilder på sig själv.
Last edited by Geta on 24 Jun 2021, 15:12, edited 1 time in total.
- Schizofreni
- Vanadinmedlem
Tror tillochmed att viska.se tillfälligt stängdes ned pga av en okontrollerat växande skriklåda där storleken växte okontrollerat. digitalCancer i skriklådan alltså.
Jag såg aldrig fördelen med chatten. Det är inte min grej.
Egentligen är allt bara på låtsas.
En fördel kan vara att det drar in fler medlemmar till forumet. Jag minns när jag kom in på viska första gången blev jag imponerad över vad mycket aktivitet det var. Forumet stod aldrig stilla nästan, delvis p g a skriklådan, men även p g a mycket postningar.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Om du vill att det ska vara mera aktivitet kan du ju bli medlem på andra forum?? Jag postar och läser inlägg nästan dagligen på fyra forum. :)
Nej det kan jag inte alls det. Viska är forumet nr1 och jag kan inte fokusera på mer än ett forum.