Kroppspråk och hur du rör dig

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Fantasio
Rodiummedlem

Re: Kroppspråk och hur du rör dig

Post by Fantasio »

Det lyser psykisk sjukdom om mig. På bussen på väg till sjukhuset var det ett gäng ynglingar som tittade på mig. Jag sattprecis bakom dörrarna med en plexiglasskiva framför mig. De knackade på den när de gick av. De hade sett att jag var annorlunda och vips vaknade instinkten hos dem att mobba mig. Detta gjordes utan att de sett mig i rörelse.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

När jag träffade en psykiater för 14 dar sedan var jag klädd för årstiden men inte efter vädret. Det är skillnad.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Jag menade att en del har jacka mitt i sommaren. Ibland har jag för lite kläder, t ex shorts i november. Det är som att tankeförmågan att lista ut vilka kläder, som behövs efter att ha tittat på termometern, inte riktigt fungerar. 8-)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Hade vinterjackan på mig strax efter 08.00 på morgonen igår, den åkte av strax och låg i kärran resten av dagen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Såg en kille komma efter gångbanan i hörnet Valbogatan/N. Kungsgatan och prata högt med sig själv, samtidigt gestikulerande. Han hade inga öronproppar/ iPads eller dylikt, lät som han var riktigt elak. Gick hastigt över till N. Rådmansgatan - Blev skraj!
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag ser folk komma med stora dunkappor. Andra i shorts. Det är kaos här.
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

wasp wrote: 14 Sep 2024, 14:07 Såg en kille komma efter gångbanan i hörnet Valbogatan/N. Kungsgatan och prata högt med sig själv, samtidigt gestikulerande. Han hade inga öronproppar/ iPads eller dylikt, lät som han var riktigt elak. Gick hastigt över till N. Rådmansgatan - Blev skraj!
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

En del blir tokiga när får en psykossjukdom, men kan även uppträda normalt, men de pratar med högre makt. Som en som flyttade åt mig, han pratade med högre makt samtidigt som han jobbade och pratade normalt med människor. Han hade en osynlig följeslagare han pratade med, den ända skillnaden mot mig är att jag pratar tyst inom mig
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag rör mig precis som en kvinna som ibland är på mötesplatsen. Svagt framåtlutad utan att svänga på armarna ordentligt. Det riktigt lyser Sjukdom om mig.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Min kompis sa han blev mjukare i kroppen av ssri.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

På mitt förra jobb kallade vissa kollegor mig för "robot". Tydligen hade jag "ingen känsla i kroppen" när jag gick omkring. På den tiden medicinerades jag med högre dos Abilify och högsta dosen av Aurorix.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
1Dave
Talliummedlem

Post by 1Dave »

Ingen som sagt nått, men är väl kanske inte säkert man gör det direkt till personen. Men tror inte det märks så väl på mig att jag har diagnos. De låter mig jobba på iaf.
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Post Reply