Julklappstips
Moderator: Moderator 1
Re: Julklappstips
Promenadstavar
Böcker
Almanacka
Chokladask
Kalsonger
Handskar
Pengar till frisören
Har jag köpt än
Böcker
Almanacka
Chokladask
Kalsonger
Handskar
Pengar till frisören
Har jag köpt än
In a world where you can be anything, be kind.

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Rullskridskor?
Nä, köp något praktiskt. Mikropopcorn!
Nä, köp något praktiskt. Mikropopcorn!

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Till hans döttrar tänkte jag köpa presentkort på Normal. De gillar den butiken.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Har nu kommit på en idé om present till min bror. Han har byggt en fjällstuga som ganska nyss blivit beboelig. Kanske kan jag hitta nåt som behövs där.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Fjäll och stuga, låter som en plats för renfällar, komma till en utkyld stuga är det perfekt med renfällar
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
fotogenlampa, pannlampa, ficklampa
Jag har en ficklampa inkorporerad i min nödradio. Den laddar med solceller eller genom vev. Man kan ladda mobilen med den oxå.
Har du testat veven? Hur länge måste man veva?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja jag har testat veven. Man behöver inte veva som en galning iallafall, jag kommer knappt ihåg men jag vevade kanske 2 minuter. Men den står i ett fönster och laddas av solceller. Jag ska bara använda den när det behövs, annars lyssnar jag på telefonen.
Fan jag kanske ska ta med nödradio till Västerbotten?! Iofs är elleveranserna säkra där. Men där är en ficklampa som kan vara bra att ha.