Vad bänkpressar du?
Att våga ta plats på gymmet.
Moderator: Moderator 1
Re: Att våga ta plats på gymmet.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ingen aning! Det är nog det lilla. 

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Geta bänkpressar nog mer än du ska du se!

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Min syster var så stark i händern att hon kunde rycka upp en låst dörr och pressa ner en personvåg mer än en man i släkten kunde.
Jag känner mig inte bekväm på gym. Tycker det känns som om alla tittar på en.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jo men precis, samtidigt försöker jag tänka att de flesta har fullt upp med sitt.
Jo, jag vet att det är så, men jag tycker det känns som att alla tittar på en ändå, o tänker typ; -Vad är han för en typ, han gör ju helt fel? Eller nått liknande...mrsearlgray wrote: ↑21 Jan 2025, 16:03Jo men precis, samtidigt försöker jag tänka att de flesta har fullt upp med sitt.
Bra om man kan börja med någon som har lite koll.Richard wrote: ↑21 Jan 2025, 16:05Jo, jag vet att det är så, men jag tycker det känns som att alla tittar på en ändå, o tänker typ; -Vad är han för en typ, han gör ju helt fel? Eller nått liknande...mrsearlgray wrote: ↑21 Jan 2025, 16:03Jo men precis, samtidigt försöker jag tänka att de flesta har fullt upp med sitt.
Jo, jag var med ibland när vi hade tillfälle att träna med min DV, jag får se om jag följer med när det kommer igång.Zoidar wrote: ↑21 Jan 2025, 16:09Bra om man kan börja med någon som har lite koll.Richard wrote: ↑21 Jan 2025, 16:05Jo, jag vet att det är så, men jag tycker det känns som att alla tittar på en ändå, o tänker typ; -Vad är han för en typ, han gör ju helt fel? Eller nått liknande...mrsearlgray wrote: ↑21 Jan 2025, 16:03
Jo men precis, samtidigt försöker jag tänka att de flesta har fullt upp med sitt.
Låter som en bra plan.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja men precis! Eller "vad håller hon på med??" "vad är det för idiot?" Är så rädd att göra fel och typ hitta en video på en själv på nätet där någon smygfilmat en när man tränar och ser ut som en pajas....Richard wrote: ↑21 Jan 2025, 16:05Jo, jag vet att det är så, men jag tycker det känns som att alla tittar på en ändå, o tänker typ; -Vad är han för en typ, han gör ju helt fel? Eller nått liknande...mrsearlgray wrote: ↑21 Jan 2025, 16:03Jo men precis, samtidigt försöker jag tänka att de flesta har fullt upp med sitt.
Du kan ju kolla på youtube hur övingar ska utföras. Sen kan du köra de övningar du lärt dig.mrsearlgray wrote: ↑21 Jan 2025, 16:11Ja men precis! Eller "vad håller hon på med??" "vad är det för idiot?" Är så rädd att göra fel och typ hitta en video på en själv på nätet där någon smygfilmat en när man tränar och ser ut som en pajas....Richard wrote: ↑21 Jan 2025, 16:05Jo, jag vet att det är så, men jag tycker det känns som att alla tittar på en ändå, o tänker typ; -Vad är han för en typ, han gör ju helt fel? Eller nått liknande...mrsearlgray wrote: ↑21 Jan 2025, 16:03