Kriget om burgare
Moderator: Moderator 1
Re: Kriget om burgare
Jag har sett spår av sås i byttan med ris. Äckligt!
Är det någon som har ätit på Frasses? Berätta om hur ni upplevde maten och atmosfären. Kedjan ligger norrut o vet inte om den etablerats här i Götaland, men tror inte det.
Frasses är inte gott! Varken hamburgarna eller strippen är goda. Det är enligt mig den allra sämsta hamburgerkedjan.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Memphis, har ni en Frasses på din ort? Jag antar att den finns i Umeå. De godaste hamburgarna vet jag inte var man enligt min smakpalett finner, men jag tycker verkligen om Sibyllas Superstar, en 150:grammare.
Jag tycker att sibylla och Burger King är bästa hamburgarna!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Frasses finns i Söderköping. Har varit där en gång och det var inte positivt.
Vad synd att Frasses inte levererade. Jag är jättesugen på hamburgare i nuläget. Blir kanske ett besök på Bastard burgers. Handlar åt mina föräldrar och mig.
Beställer man en hamburgertallrik på min pizzeria får man pommes frites med. Man kan välja mellan en 90-grammare och en 150-grammare. Fast det är inte så mycket på burgaren. Tror en sådan kostar 90 kronor, kanske 95.
Någon gång ska jag testa en hamburgare på en pub. Gärna en med klös i, men inte för starkt.
Blev två big mac och två tripple cheeseburgers ikväll.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har faktiskt ätit en pizza Capricciosa idag på en pizzeria.
-
- Guldmedlem