Det här lyssnar jag på nu
Moderator: Moderator 1
Re: Det här lyssnar jag på nu
Yalla jag har hittat till folkmusik på Spotify. Och diggar det. Yeah. Najs feeling att bara låta musiken ljuda och softa.
Re: vad för musik lyssnar du på nu?
Ditt ex måste ha dött i tidig ålder liksom islaa. Det är så tragiskt när unga människor dör. Men de kan dö andligen också. Vet inte vad som är värst.Krokus wrote: ↑03 Nov 2021, 14:58 Jag lyssnar på en spellista på Spotify med mina favoritlåtar från år 2016. Borde nog lyssna på något annat, eftersom det var värsta tänkbara året någonsin. Många av låtarna får mig att minnas.
Snart är det alla helgons dag, då ska jag åka till exets gravsten och tända ett ljus. Ska även åka till sambons farmors gravsten, och någonstans ska vi tända ljus för Islaa.
Egentligen är allt bara på låtsas.
https://youtu.be/mALDDBKVE1E
En av Shubiduas bästa plattor! 78'eren, eller åtte halvfjerseren (har inga danska bokstäver på mitt tangentbord. En sk stenkaka är en åtte halvfjersere också, spelas ju med 78 varv på skivspelaren. Dessutom släpptes albumet 1978. Två flugor i en smäll!
En av Shubiduas bästa plattor! 78'eren, eller åtte halvfjerseren (har inga danska bokstäver på mitt tangentbord. En sk stenkaka är en åtte halvfjersere också, spelas ju med 78 varv på skivspelaren. Dessutom släpptes albumet 1978. Två flugor i en smäll!
-
- Guldmedlem
-
- Guldmedlem
Less på drummer är man..
Men sen såg jag att du skrev till krokus..
Vill inte höra något mer om Drummers EX..
Men sen såg jag att du skrev till krokus..
Vill inte höra något mer om Drummers EX..
När min psykos bröt ut på allvar satt jag och lyssnade på Between the lines med Janis Ian. Det var då jag upptäckte henne.
Egentligen är allt bara på låtsas.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Han blev 26, skulle fylla 27 två månader senare. Islaa blev 34.Cosmos wrote: ↑05 Nov 2021, 22:20Ditt ex måste ha dött i tidig ålder liksom islaa. Det är så tragiskt när unga människor dör. Men de kan dö andligen också. Vet inte vad som är värst.Krokus wrote: ↑03 Nov 2021, 14:58 Jag lyssnar på en spellista på Spotify med mina favoritlåtar från år 2016. Borde nog lyssna på något annat, eftersom det var värsta tänkbara året någonsin. Många av låtarna får mig att minnas.
Snart är det alla helgons dag, då ska jag åka till exets gravsten och tända ett ljus. Ska även åka till sambons farmors gravsten, och någonstans ska vi tända ljus för Islaa.
Nä, vet inte heller. Tänk Alzheimers, hemsk sjukdom.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Re: Det här lyssnar jag på nu
https://youtu.be/FEV_vv1P45M
Lastkaj 14 - Självhjälp
Lastkaj 14 - Självhjälp
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag lyssnade på Rammstein dygnet runt. Tycker Rammstein är bra fortfarande men palla alla psykosflashbacks.