Klocktråden
Moderator: Moderator 1
Re: Klocktråden
Oj! Det visste inte jag. Då får Amandara låta bli Biltema. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det finns oxå cyklar för flera hundra tusen.
För så mycket pengar skulle jag åka på en lyxig utlandssemester
Nej, jag slår det ur hågen, det där med Rolexen. Jag har ju en ny och fin klocka. Jag undrar när jag ska få besked om min andra klocka, om de lyckas reparera armbandet eller inte.
Den jag köpte hade jag sett ut på Internet och föll pladask för den. Sedan hade urmakaren en sådan inne, så det blev att slå till direkt. Förälskelse!
Den jag köpte hade jag sett ut på Internet och föll pladask för den. Sedan hade urmakaren en sådan inne, så det blev att slå till direkt. Förälskelse!
Just nu är batteriet slut, det kostar numer 150 kr att byta batteri. Ja, min Pulsar har ännu inte nått pensionsåldern. Glad över den fortfarande.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Kompisen var hos mig o jag gick ned på gården och rökte. När jag kom upp sa han att min telefon hade ringt. Jag kollade nyss telefonen, skulle rensa bort gamla samtal och upptäckte ett SMS från urmakaren; Min klocka är fixad och klar för avhämtning. Vad kul! Ska bära den i några dagar för att se vilken jag föredrar.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Varje sista torsdag i månaden är det torgdag i Olskroken, då står en och byter klockbatterier med lång kö till honom, han gör det billigt. Men Cosmos räkna med att oljan i klockan becknar igen (Gammal Svenska) oljan torkar ut, behöver göras ren och ny olja
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Min nya klocka har inget batteri, den laddas upp när jag rör på armen. Hoppas inte batteriet i min nu inlämnade klocka läckt. Då kan det bli en dyr historia.

Den här skulle jag vilja ha. Citizen satellite wave GPS eco-drive.
Jag hämtade ut min första Longines-klocka idag. Den har varit på reparation. Sedan fick jag en Longines-keps helt gratis, det var snällt. Kostnaden blev bara 399 kronor. Nu har jag två klockor att växla med.
Bling, bling!
Det är så snyggt med klockor. Visade upp min nya för personalen på mottagningen.