Te-tråden
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Te-tråden
Drack en kopp te i morse. Var lite törstig, och teet var mycket törstsläckande :)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Är inne på andra koppen earl grey för idag än så länge.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Dricker inte te så ofta det blir kaffe, men har te i påsar, då mina teburkar inte följde med i flytten samt har flytande honung, min gamla KP som drack te var förtjust i Gamla söder, har Earl Grey också, samt ett te jag inte har namnet på i huvudet
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Som vanligt som sig bör, en kopp grönt te och två koppar svart te nu på morgonen. 

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jag är bara inne på andra koppen Earl Grey :)
mrsearlgray,
Du verkar inte dricka så mycket te när du mår bra än som du gör när du mår lite sämre?
Själv brukar jag nog hålla mig runt 2-4 muggar te oavsett hur jag mår.
Annars har jag bara hunnit dricka en mugg grönt te och en mugg svart te alldeles nyligen.
Lite sugen på en tredje mugg nu snart.
Du verkar inte dricka så mycket te när du mår bra än som du gör när du mår lite sämre?
Själv brukar jag nog hålla mig runt 2-4 muggar te oavsett hur jag mår.
Annars har jag bara hunnit dricka en mugg grönt te och en mugg svart te alldeles nyligen.
Lite sugen på en tredje mugg nu snart.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jo det stämmer nog till viss del men nu på sommaren dricker jag mindre också. Men brukar väl snitta 3-4 koppar om dagen en vanlig bra dag. :) Men när jag mår dåligt så kan jag komma upp i säkert 7-8 koppar. Vet inte riktigt varför det är så...
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har druckit 3 koppar idag men mjölken tog slut... Behöver handla mer mjölk och mer chaite.
Okay!mrsearlgray wrote: ↑06 Aug 2024, 11:14 Jo det stämmer nog till viss del men nu på sommaren dricker jag mindre också. Men brukar väl snitta 3-4 koppar om dagen en vanlig bra dag. :) Men när jag mår dåligt så kan jag komma upp i säkert 7-8 koppar. Vet inte riktigt varför det är så...
Kanske en slags trygghet att du dricker mycket när du mår dåligt.