Då måste det väl vara bra belysning?
Vad är du glad över idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är du glad över idag?
Ja jag har beställt en spegel med runda lampor runt
Att jag inte varit förkyld på länge och idag mår jag jättebra!
Att jag tagit på upp till Stockholm. Bussen var knökfull och alla hade stora varma jackor och handbagage. Det var rätt knöligt. Satt bredvid en jäkligt märklig människa, hon ylade på nån slags spanska tala i tungor. Jag tycker hon var obehaglig när hon ylade ut över bussen.
Har mycket att vara glad för. Bland annat att två av katterna låg o gossa en stund nu
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Äter jordgubbar fast det snart är Julafton. 

Att det fanns lussekatter på COOP.
Min systers nye colombianske pojkvän bor i Magdeburg. De två hade tänkt gå på julmarknaden tillsammans men ångrade sig och åkte till Berlin i stället. Tack gode Gud för det!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
ja Berlin är bättre! Bodde i Kreuzberg när jag pluggade i Berlin
Jaha! Tror det är i den stadsdelen min syster bor också! Hon har bott i Berlin länge nu.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
coolt! det är en härlig plats, jättemånga fina personer där!
Nu har jag meckat med mitt nya ljudkort. Det hela är ju inte värt nån 20 papp. Men nu har jag ljud för total inlevelse. Tills jag köper en balanserad DAC för 5 papp till.