Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

Krokus
Rodiummedlem

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt var jag på klassresa med högstadieklassen. Konstigt nog var det ingen mardröm. Jag vill inte drömma om mina före detta klasskompisar. Vill hellre drömma att jag flyger/simmar i luften, eller något annat surrealistiskt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Inwatto
Berylliummedlem

Post by Inwatto »

Jag var på bilresa, åkte bil med några kompisar. Bilen stannade vid en militärkontroll. Alla fick visa legitimation. Jag tog fram mitt körkort och räckte det till en löjtnant. "Oh, ett sådant nytt ett" hade han inte sett. Han behöll kortet. Jag ville ha tillbaka det, men det gick inte. Blev så frustrerad att jag vaknade. Mardröm av lättare graden.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

I natt drömde jag flera drömmar om diakonissan som förstörde min
kontakt med kyrkan. Det är ungefär som pedofilerna i katolska kyrkan
i Frankrike.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Det är hemskt att förövarna får förstöra. Det finns så MÅNGA förövare i världen. Bara det här med Katolska kyrkan. Vilka jävla äckliga stenar har de krypit upp från alla? Tänk dessa med barn, som har fullkomlig tillit. Huvva, minst sagt.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

I natt var jag hos en psykolog och skulle göra ett test av något slag. Testet gick ut på att jag fick två alternativ där jag skulle välja ena alternativet.

Första frågan löd: katt eller hund?

Jag svarade att jag vill välja båda. Jag gillar både katter och hundar! Men det svaret var inte godkänt. :(

Till slut valde jag katt. Och då var testet över! Konstigt test med bara en fråga! 🤔
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag drömde att jag var inlagd inatt, och undrade över om jag hade restriktioner att gå ut eller inte. Bredvid mig låg en gubbe som skulle opereras och det var oklart om han skulle opereras på avdelningen eller inte. Sen vaknade jag. Men jag sov dåligt inatt och den här drömmen kom just innan väckarklockan ringde. Det är sällan jag kommer ihåg drömmar.
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Jag drömde att jag var kannibal förra veckan. Jag lurpassade, fångade och käkade upp den minsta läkaren på avdelningen. Det var en feelgood dröm.vaknade med en behaglig känsla av tillfredsställelse.

Skötaren jag berättade för sa att absolut inte berätta för läkarna. För de har ingen humor.
Målningen är själens spegel
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

I natt hade jag en nygjord tatuering på vaden. När jag smorde in den med Helosan började den blöda.

Tyvärr minns jag inte motivet, mer än att tatueringen var i gråskala.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Ändå najs, med tatuering😄
Richard
Administratör

Post by Richard »

Hade min vanliga mardröm, men gick upp kl 03 o åt ägg. Sen fortsatte mardrömmen i en annan version.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

I natt var jag en karaktär i något tv-spel. Några andra karaktärer brottade ner mig. Dessa karaktärer var kvinnliga bodybuilders. Jag hade inte en chans mot tre stycken muskelberg! Sedan sa jag "det är normalt att ha lite fett på magen!". De höll inte med och visade sedan sina abs of steel. 😅
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Krokus wrote: 16 Oct 2021, 08:44 I natt var jag en karaktär i något tv-spel. Några andra karaktärer brottade ner mig. Dessa karaktärer var kvinnliga bodybuilders. Jag hade inte en chans mot tre stycken muskelberg! Sedan sa jag "det är normalt att ha lite fett på magen!". De höll inte med och visade sedan sina abs of steel. 😅
:lol:
'cause the freak inside controls my mind
Post Reply