Vad gör du just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

yrväder
Rheniummedlem

Re: Vad gör du just nu?

Post by yrväder »

Roligt för dig mrsearlygrey, att dina informationsfilmer bär frukt.
mrsearlgray
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by mrsearlgray »

yrväder wrote: 21 Jul 2021, 11:43 Roligt för dig mrsearlygrey, att dina informationsfilmer bär frukt.
ja det är roligt! :D tycker det är bättre att prata med någon som har upplevt det också, man får en annan inblick i det :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Ja, det måste nog vara någon som frivilligt anmäler sig frivilligt för
intervju om psykisk ohälsa.
mrsearlgray
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by mrsearlgray »

Geta wrote: 21 Jul 2021, 12:37 Ja, det måste nog vara någon som frivilligt anmäler sig frivilligt för
intervju om psykisk ohälsa.
ja precis :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Just nu tar jag INTE fram dammsugaren.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Fick nyss Internet som legat nere, kom hem för över en timme sedan, tog mig från mottagningen till Munkebäck, med ettans vagn hade jag kunnat åka och köpa snus utan byte, men skippade att handla överhuvudtaget och åkte åt andra hållet istället till Östra där jag tog ut pengar inte allt har 300 kr till jag kan röra mig med och en buffert det är inte meningen jag skall röra de pengarna på 900 kr. Har alltså kontanter och har en del dosor snus, tror det räcker med att köpa 3 st den här veckan, sedan ingen öl, har inte köpt något heller. Mitt egengjorda får täcka upp för det och mat borde inte vara några som helst problem med. Så sitter med pengar och funderar när jag skall handla istället för idag. Just nu ids jag inte att tänka, det får vara bra så.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

Sitter och funderar på mitt möte igår, med handläggarna på SoL..... tydligen kan man få KP genom dom, så att man har nån att umgås med.
Sen var det prat om annat boende, tror mina föräldrar vill se att jag hamnar nånstans, där folk har koll på mig.... och att dom inte behöver oroa sig för mig.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag slöar efter fikat.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Har duschat och tvättat håret. Det var skönt. Snart går jag och lägger mig i sängen och tittar på Youtube.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Grannen ringde och hörde efter hur jag mår? Jag sade bra, men har inga öl! Hon sade jag har några starköl om du vill ha? Ja, sade ja, har du det så gärna. Hon skickade han hon bor ihop med, han kom med tre tre tretreer iskalla och han fick med sig en liten flaska vin på 70cl kunde fyllt på en större flaska men visste han bara skulle gått om han fått vänta. I o f Lovade bort den dator jag försökt ge bort länge, men hon ville inte hämta den i dag. Jag sade, det är först till kvarn som gäller. Hon är införståddmed det. Öppnar en iskall Åbro 5,0 Nja de har bryggt den men den heter Ey`Bro
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Kollar på Flashback och Youtube.
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

Sitter och funderar på om jag ska kontakta patrullen eller inte....
Post Reply