Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Ja 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har tränat men har träning kvar.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Du är ihärdig med träningen, det är bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Men jag har inte ätit nyponsoppa eller buljongavkok på kyckling.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Bokat en klipptid på torsdag! Så roligt! 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tittat på Sverige och kriget SVT Play.
Varit inne hos katten. Fyllt på vatten och torrfoder och rensat lådan.
Tvättat i tvättstugan.
Mötte fastighetsskötaren som inte blir klok på min situation med bredbandet. Jag surfar nämligen på tidigare hyresgäst avtal, eftersom han inte har sagt upp det. Min bredbandsleverantör kan inte aktivera mitt avtal eftersom tidigare hyresgäst är i vägen. Mycket störande.
Tidigare hyresgäst har ju inte haft särskilt snabbt bredband, vilket märks när jag laddar upp bilder på Facebook eller imgur mfl. Även att streama på tv:n blir sådär va. Dålig kvalitet.
Mötte fastighetsskötaren som inte blir klok på min situation med bredbandet. Jag surfar nämligen på tidigare hyresgäst avtal, eftersom han inte har sagt upp det. Min bredbandsleverantör kan inte aktivera mitt avtal eftersom tidigare hyresgäst är i vägen. Mycket störande.
Tidigare hyresgäst har ju inte haft särskilt snabbt bredband, vilket märks när jag laddar upp bilder på Facebook eller imgur mfl. Även att streama på tv:n blir sådär va. Dålig kvalitet.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klippt fyra runda hål i sju papper
In a world where you can be anything, be kind.