Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
Suck. Mun hund fäller nu igen. Hon byter nog päls 4 ggr per året. Det är så drygt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Igår. Slog en stuntmankullerbytta ut ur bilen. Gjorde inte illa mig lustigt nog.
Målningen är själens spegel

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har inte gjort någon fail än.
Inget har failat än så länge.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Failar det för mig lär ni få reda på det
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Potatislådan?
Har bränt tungan för maten var för varm.
Vilket fick mig att tänka på när jag blev satt som barnvakt ca 1 timme innan Sundsvallsresan. Då ville flickorna baka scones, och jag sa ok. Då brände sig den yngsta flickan på en het kastrull och jag spolade hennes arm i iskallt vatten för att lindra skadan. Är det inte typiskt att nåt sådant händer när jag är barnvakt?! Hon fick i vart fall ingen blåsa, för kallvatten hjälper väldigt bra bara man är snabb.
Vilket fick mig att tänka på när jag blev satt som barnvakt ca 1 timme innan Sundsvallsresan. Då ville flickorna baka scones, och jag sa ok. Då brände sig den yngsta flickan på en het kastrull och jag spolade hennes arm i iskallt vatten för att lindra skadan. Är det inte typiskt att nåt sådant händer när jag är barnvakt?! Hon fick i vart fall ingen blåsa, för kallvatten hjälper väldigt bra bara man är snabb.