"Chefen"
Slasktråden
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Slasktråden
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag hittar inre ettiden De bästa skötarn1a.
Jag undrar varför det ofta lyser rött med en siffra i vid texten "notifications". Trodde bara den lyste när någon kopierade in det man skrivit i ett nytt inlägg.
Då har du väl fått PM?
Nej, inget PM. Det lyste rött och stod siffran ett när jag loggade in för ett tag sedan. Var bara några trådar i allmän diskussion olästa. Nu lyser det inget rött längre.
Är glad att jag är van vid att leva snålt. Än så länge har inte den höga inflationen påverkat mig så mycket.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ja, det är likadant för mig. Jag har kunnat hålla mig inom matbudgeten.
Den funktionen funkar inte riktigt. Jag får röd plupp även när ingen citerat mig. Bara att någon sagt nåt i nån tråd som jag också skrivit i.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nån som har koll på hur länge man är skyddad emot covid med 3 doser? Behöver man ta en fjärde dos
Fjärde dosen ska skydda bättre mot omikronvariaten, än vad de tre första doserna gjorde.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det råkade inträffa en olycka, så jag fick vackert ta fram mina byxor jag köpte vid samma tillfälle som de jag tidigare burit. De var mycket mindre och satt nästan perfekt. Kanske till och med att de var i minsta laget. Vad bra, då har jag ingen vrålpress på mig att gå ned i vikt. Kan vänta ett tag nu när jag har ett nytt par att nöta på.
Jag vill lära mig att spela gitarr. Tänker en elgitarr som jag kopplar till en förstärkare och kopplar in hörlurar till. Har sett att det går att lära sig via Youtube.