Slasktråden
Moderator: Moderator 1
Re: Slasktråden
Tvivlar på att du har tålamod att lära dig spela gitarr vid din ålder, Fantasio.
Jag gjorde ett försök för 30 år sedan men gav upp.
Jag gjorde ett försök för 30 år sedan men gav upp.
Om du köper en gitarr så köp inte en nybörjare gitarr. Det är lättare att lära sig om man har bra utrustning.
Okej, Zoegas. Vad kostar en bra gitarr? Min systerson lärde sig spela keyboard med hjälp av Internet.
Beror lite på vad man har för händer. Det är viktigt att greppet runt halsen känns bra. De som jobbar i musikaffärer är experter och hamnar du rätt så, är de ärliga. Min gitarr kosta 5 papp. En Ibanez. Det är nått sånt du kan tänka på.
Youtube har maaasor med videos att lära sig med. Gratiskurser. Jag vet inte vem eller vilken som är bäst för nybörjare. Men det kan du säkert hitta.
Youtube har maaasor med videos att lära sig med. Gratiskurser. Jag vet inte vem eller vilken som är bäst för nybörjare. Men det kan du säkert hitta.
När jag tvångsvårdades på PIVA ringde Tele2 mig o erbjöd en tjänst. Dum som jag var (är) tackade jag ja. Har inte fått den utlovade boxen jag ska få låna. Har den ställts utanför min ytterdörr och någon granne knyckt den? Helt plötsligt har jag TV4-film, detts utan bo. Ingår den i basutbudet eller betalar jag extra för den?
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Försökte som Geta lära mig spela gitarr för en 30-40 år sedan, var inte uthållig och lämnade tillbaka den lånade gitarren. Har även lånat en kornett av en frälsningssoldat men kunde inte få fram en ton, fel på munstycket en kunnig fick heller inte fram någon ton. Han kunde samtidigt spela på två trumpeter
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Fantasio,
Kanske Konsumentverket kan hjälpa dig att häva köpet.
Telefon: 0771–42 33 00
Vår telefonväxel är öppen vardagar kl. 9.00–16.00. Lunchstängt kl. 12.00–13.00.
Kanske Konsumentverket kan hjälpa dig att häva köpet.
Telefon: 0771–42 33 00
Vår telefonväxel är öppen vardagar kl. 9.00–16.00. Lunchstängt kl. 12.00–13.00.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag sitter numera på en handduk på stolen. Smärtan i rumpan har gett med sig.
Varför köper du inte en riktig stol?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Är det någon som minns forumet "Kriget"? Det var min kompis som skapade det och han och jag delade på administratörsuppgiften. Han älskade att banna folk, jag tycker att han bidrog till att döda forumet. Det plockades ned efter att vi blivit hackade.
Är lite less på mina youtubekanaler just nu. Borde söka i vidare cirklar efter nytt att se på.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag har lärt mig vad klytpotatis heter på engelska: Potato wedges.