Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det slutar inte där för nu idag har jag sexdemoner som vill att jag ska onanera öppet inför dom var och varannan dag. Jag ser genomskinliga skepar hela tiden som vill knulla mig.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det blir en tidig lunch för jag ska äta kyckling med potatissallad snart!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag har inga lugnande tabletter kvar och jag vet inte om jag kan lösa ut nya!? Jag mår inte så bra! Sexdemoner som är kvinnor ser och hör jag hela tiden i den abstrakta världen men det går väl över.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Hörde av mig till en vän som kanske kan hjälpa mig att lösa ut lugnande tabletter åt mig men först måste hon ha mitt leg så jag får vänta ett tag tills hon kommer. Det är för jag är för svag för att gå ut idag - jag hör och ser den abstrakta världen lite väl påtagligt så jag fungerar inte alls. Det är sådana här stunder som nu som jag undrar vad jag gör här ute i samhället.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag hör ibland kvinnor i den abstrakta världen som jag inte har träffat sen jag var 17 år gammal!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Vet inte ens om dom kvinnorna lever idag för dom är väl närmare 80 år gamla eller något sådant! Om dom är döda så kanske dom lever i den abstrakta världen så därför hör jag dom idag - tänker jag då?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Alldeles nyss, såg jag synhallucination och hörde hörselhallucinationer om en film när jag blundade, så handlade en liten film där jag var UFO-ombordtagen! Aliens låter mig vara när jag går i korridorerna för jag gör ingenting men det är tydligen många Aliens som vill skjuta mig men dom har fått order om att inte göra det eftersom jag hade rört en komet. Sen råkade en Aliens telepatisera till mig som trodde att jag var en Alien men när denne Alien sig vände om så såg han mig vara människa. Det blir avdra på lönen för att Aliens gjorde detta misstag. Sen orkade jag inte se filmen mer så jag avbröt allt och tänkte jag skriver om det här på Viska.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen såg och hörde jag den abstrakta världen mer innan men jag kanske skriver mer om det en annan dag!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: vände sig

Edit: avdrag
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nu hörde jag en Alien telepatisera till mig att jag har fått order om att inte skriva mer vad jag och andra gör på skeppet!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Aliens telepatiserade till mig igen och sa att jag i alla fall kan skriva om varför Aliens vill skjuta mig är för att de vill programmera min hjärna när jag sover men jag super folköl så det bli inte så lyckat bra.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Minns för 10 år sedan då när jag var UFO-ombordtagen den gången så hotade Aliens mig när de satte kablar runt mitt huvud med högre strömstyrka om jag inte håller mig till sanningen i mina tankar. Det var jobbigt!

Då för 10 år sedan var jag även inlagd på psyket i 9 ½ vecka!
Post Reply