Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Vad drömde du i natt?
Jag hade science fiction dröm. Jag skulle lifta hem från stan, hade supit på nån pub och tre män hämta upp mig. Sedan berättade en av dem att det finns en hemlighet.. säger man "Light-flare" och tänder en tändare sedan så kan man åka i tiden. Först åkte vi till tidigt 1900-tal, sedan åkte vi till andra världskriget och det sköts och bombades, bilen flög fram i luften och vi klarade oss från att bli träffade av kulor.
Sedan åkte vi till 2022, fast jag var tonåring och bodde hemma? Sedan bjöds på soppa hos bekanta till mor och det var fint väder. Det var nog ett tecken, för jag har nämligen mycket lök och potatis i kylen och det glimrade med solsken, betyder att jag borde vara mera utomhus.
Sedan åkte vi till 2022, fast jag var tonåring och bodde hemma? Sedan bjöds på soppa hos bekanta till mor och det var fint väder. Det var nog ett tecken, för jag har nämligen mycket lök och potatis i kylen och det glimrade med solsken, betyder att jag borde vara mera utomhus.
Jag hittade en Redlinepåse på marken med vitt pulver som jag gned omkring på tandköttet. Det började pirra och svida. Väldigt smart och hygienisk dröm.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Att jag hade fått erbjudande om kontorsjobb på ett företag där jag städade, men jag hade tackat nej. De erbjöd städjobb lör och sön natt och jag funderade på att ta det. Fattar inte hur jag kunde tänka mig jobba lör sön natt...
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Drömde nyss att Trump jobbade i kassan på en livsmedelsbutik. Jag skakade hand med honom och hans hand kändes slimig.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Drömde att jag fick världens bästa sms av exet... Vaknade därför lite ledsen tror jag.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Att en gammal guru försökte lura mig tillbaka till New Age. När jag började prata om Jesus krymte han och hans huvud blev till ett djävulshuvud.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag drömde att jag hade dåliga energier i kroppen och elever på skolan i gymnasiet ville död mig, därför man kunde utvinna och sälja dessa dåliga energier för 5 miljoner per person. Scary! 

Bussarna kom regelbundet och hämtade folk till militärtjänstgöring. Jag försökte räkna ut hur många som hämtades per dag. Jag var hos en bekant och spelade datorspel. Jag funderade på hur jag skulle förklara för militären att jag bara kunde kablar och försökte minnas hur en dator kopplas in.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Andra gången i rad som jag drömmer att jag föder ett barn utan att veta att jag var gravid innan... Skitläskigt! Men allt gick bra bägge gångerna... 

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag lämnade en enkät till Ulf Kristersson hemma hos honom som han fyllde i på 17 minuter. Tog mig 30 minuter samma enkät. Jag bjöd honom på knäcke med philadelfiaost.
Jag minns knappt vad jag drömmer numera...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag åkte tåg o en kompis sart i vagnen framför mig Jag gömde mig för honom nä han fick på toaletten och tillbaks.