Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men det är ändå bättre tider idag med tanke på datorer och program med mera är mycket billigare idag!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Så allt är inte dubbelt så dyrt idag! Inte när det gäller prylar i alla fall.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag måste berätta när jag var psykiskt UFO-ombordtagen så skulle en Alien "De Grå" föda barn och detta barn som kom ut fick se mig först! Denna Alien barn kommer alltid att se mig som pappa fast jag är en människa. Sen sa en Alien "De Grå": - "Du ska se att inom bara några år så är Alien barnet mycket intelligentare än dig och denne ska se dig som sin pappa - hur går det ihop då!".
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

:?:
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Vet ni hur det går ihop då när en intelligent son är 2–3 dubbelt så intelligentare än sin pappa? Bara en sak: Sonen kanske är beredd att mörda sin egen pappa?

Har forskat annars om barn som dödar sina föräldrar! Jag själv är nästan säker på att kunde ha gjort det om jag inte hade fått behandling våren 1990.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: att jag
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

I mitt fall var det inte styvpappa enbart utan min mamma med! Min styvpappa var intelligentare än min mamma på ett sätt. Men de var/är sjuka båda två! Växte upp med en dysfunktionell familj som bara flyttade och reste under hela min uppväxt.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Därför hatar jag att flytta och resa idag! Jag har inte rest eller flyttat på mig sen jag var ung.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fick mina bläckpatroner idag så nu kan jag skriva med stämpelpennan i några år till:

Image
KatastrofLasse
Niobmedlem

Post by KatastrofLasse »

Hallå Utomjordingen. Du kämpar på ser jag :-) Har inte varit på Viska på ett bra tag.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Haj-haj KatastrofLasse - hoppás att du mår bra! Jag lyckas stå ut med livet när jag dricker folköl - så jag dricker folköl nu igen!

Ska nu lyssna på denna politiska låt sen 1990 - talet som psykevårdaren som jag gillade - vi knullade flera gånger varje dag i flera år en gång i tiden;

Snap - I ve Got The power:

https://www.youtube.com/watch?v=_BRv9wGf5pk
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ja, låten "Snap - I ve Got The power" var under Bill Clintons tid! Minns när jag var psykiskt UFO-ombordtagen så var Hillary Clinton hos mig i den abstrakta världen. Sen såg hon mitt kök med kyl och frys. Därefter sa hon: - "Vi behöver inte kyl eller frys!". Och flinade till lite. Hon verkade lite dement men hade ändå åsikter om saker och ting.
Post Reply