Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Hur mår du?
Krigen i världen och krimintalitet i Sverige. Det ska du inte må dåligt för! Inte heller att du blir av med en klient. Det är livets resa. Vissa klienter blir man av med och andra behåller man, precis som med relationer. ;)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Är det inte bara gamla trauman med känslor som går upp i skallen. Så hade jag förr. Jag hade väldigt mycket positiva symtom! Nu är det lite si och så med det men jag har fått tillbaka en del positiva symtom, sedan jag blev mera social under 2023.
Last edited by Hercules723 on 13 Nov 2023, 00:14, edited 1 time in total.
Mått helt bra har jag inte gjort på 10 år oavsett.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Sen lider jag av kronisk oro (som säkert är kopplat till energierna också). Tror det gör mig utmattad och deppig.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ok!
Du gör det bra som jobbar, jag skulle inte orka med jobba om jag var dig.

Du gör det bra som jobbar, jag skulle inte orka med jobba om jag var dig.

Tvivlar på att tandläkaren fixar detta, fast visst vore det vettigt att kolla tänderna av andra orsaker.Hercules723 wrote: ↑ Tycker du borde gå till tandläkaren. Du kan ha hål i tänderna som inte gör saken bättre.![]()
- Hercules723
- Hafniummedlem
Förra gången då jag hade hål, då var jag väldigt orolig och hade lite spänningshuvudvärk. Sedan
när hålet hade lagats så mådde jag prima igen. Jag tror jag ska byta tandläkare snart. De hittar aldrig
några hål med röntgen, utan jag måste påpeka att jag har ont. Nu ska jag laga ett hål den 16 Nov.

Lycka till! Hoppas det går bra. Laga hål är iof ingen jättesak.Hercules723 wrote: ↑13 Nov 2023, 00:23 Förra gången då jag hade hål, då var jag väldigt orolig och hade lite spänningshuvudvärk. Sedan
när hålet hade lagats så mådde jag prima igen. Jag tror jag ska byta tandläkare snart. De hittar aldrig
några hål med röntgen, utan jag måste påpeka att jag har ont. Nu ska jag laga ett hål den 16 Nov.![]()
- Hercules723
- Hafniummedlem
Nej, det är hel enkelt och lugnt. Bara man tar bedövning. ;) :D
Sänkte min dos Peratsin till 16mg för två veckor sedan. Kanske därför jag mått sämre. Jag vet inte, men gått tillbaka till 20mg idag så får vi se. För övrigt har 16mg varit min standarddos och jag förstår inte varför jag måste ta 20mg nu.
Gonatt!
Gonatt!