Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Ja, det är inte roligt med bara en ring med hälsoapp - men kan man betala med en AI ring nästa då kan det vara mer roligt.
Jag köper nog hellre AI glasögon före en AI ring som bara har en hälsoapp. Vill att en AI ring ska kunna ha mer än hälsoapp. Roligare med AI glasögon för då har man direkt kontakt med AI på nätet som ser via AI glasögon.
Jag köper nog hellre AI glasögon före en AI ring som bara har en hälsoapp. Vill att en AI ring ska kunna ha mer än hälsoapp. Roligare med AI glasögon för då har man direkt kontakt med AI på nätet som ser via AI glasögon.
AI ringen som bara är har hälso app som den jag visade med filmklippet tycker jag är lite för dyrt!
Njae - jag vet inte, två ringar kanske? En man betalar med och den andra som håller koll på hälsan?
Annars, om man nu har AI glasögon, AI ring, Smart Watch så varför inte halsband också kopplat till mobilen? Halsbandet är din vän:
"Prata
Säg vad du tycker eller skvallra om vad din vän hörde.
Paus
Din vän kommer att tänka efter en stund och komma på något bra att säga.
Titta på telefonen för att se vad din vän har sagt:
vän: - "Nåja, vi är i alla fall ute!".
Här är halsbandet VÄN för cirka 1500 kronor eller nåt:

https://www.friend.com/ 
"Prata
Säg vad du tycker eller skvallra om vad din vän hörde.
Paus
Din vän kommer att tänka efter en stund och komma på något bra att säga.
Titta på telefonen för att se vad din vän har sagt:
vän: - "Nåja, vi är i alla fall ute!".
Här är halsbandet VÄN för cirka 1500 kronor eller nåt:

Äsch glöm det - för halsbandet går bara att köpa om man bor i USA eller Kanada! Det såg jag nu för jag tänkte jag kanske skulle köpa halsbandet VÄN.
Jag hittade denna robot skrivare/ritare som jag funderar på att köpa till mitt ritbord som digital konst;
15–20 tusen kronor med tillbehör:

Programvaran verkar komplicerad - säkert svårare än vad man tror!
15–20 tusen kronor med tillbehör:

Programvaran verkar komplicerad - säkert svårare än vad man tror!
Först nu satte jag upp Kristal Lampan i köket! Tog ju ner den i början av året för dom skulle renovera lägenheten. Det är jobbigt att rengöra alla kristallerna så därför var jag sen med att sätta upp den.
Exakt en sådan här Kristal Lampa har jag för cirka 3000 kronor:

Exakt en sådan här Kristal Lampa har jag för cirka 3000 kronor:

Jag har fungerat så dåligt sen cirka två år tillbaka då jag hamnade i Svarta Hålet så jag har inte ännu satt upp väderstationen ute på balkongen men det kommer jag göra till våren.
I år hade jag inte ens partybelysningen ute på balkongen - för jag har varit för deprimerad!
Apoprå utomhusbelysningen så tog jag nu ut julbelysningen ut på balkongen eftersom grannarna redan har börjat med julpynt lite lätt sen någon vecka tillbaka! Det är tio vita snöbollstora lampor - som lyser upp hela balkongen när det är mörkt!
När det gäller julpynt så är det den här med jultomten en favorit av många;
Tog foto på julklappen förra året:

Tog foto på julklappen förra året: