Har du nyss klivit upp tråden!
Moderator: Moderator 1
Re: Har du nyss klivit upp tråden!
Har inte somnat än. Haha! Men jag har klockan ställd på åtta, som vanligt ut med vovvarna den tiden. Theralenet har bara en mild effekt, önskar att jag hade något starkare att somna på.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ja, jag har nyss klivit upp! Men nu är hundarna gådda och de har fått frukost, så nu ska jag sova lite till.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Quetiapine sover jag på har ni svårt att somna kan jag rekommendera den. En brasklapp , första gången ni tar den på startdosen 50mg se till att vara omklädda för natten, ha datorn avstängd före tabletten för det går snabbt om ni inte är vana. Sover numera på 200mg
Theralen kan inte jag ta, då jag blivit allergisk mot den
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Quetiapin kände jag inte av ett dugg, både i låga o i höga doser.
Däremot blev jag knockad av Nozinan. Tog 100 mg o gick till köket o stod o diskade eller nått sånt, så plötsligt slocknar allt o jag faller ner på köksgolvet o kan inte resa mig. Vaknar 12 timmar senare, givetvis nerkissad...
Däremot blev jag knockad av Nozinan. Tog 100 mg o gick till köket o stod o diskade eller nått sånt, så plötsligt slocknar allt o jag faller ner på köksgolvet o kan inte resa mig. Vaknar 12 timmar senare, givetvis nerkissad...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Memphis har väl redan Quetiapin?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Märkligt hur olika vi reagerar. Jag tar 12,5 mg quetiapin till natten och det har nästan för stark effekt.Richard wrote: ↑05 Oct 2021, 09:45 Quetiapin kände jag inte av ett dugg, både i låga o i höga doser.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har redan quetiapin jag med. Brukade somna på den, men nu för tiden har den tappat den effekten.
Sov till 13.30.
Sov till 12.30 idag.
-
- Guldmedlem
hade svårt att somna igår.. det är som att jag måste duscha på kvällen för att kroppen ska varva ner.
Vaknade 23.40, men somnade om tack vare 10 mg Zolpidem, och sov ända till 06.45 utan uppvaknanden :)
'cause the freak inside controls my mind
Ja jag har nyss klivit upp . Har även promenerat hundarna och gett dem frukost, vilket tar exakt 25 minuter. Nu ska jag nog sova ett par timmar till, så att jag får minst 8 timmars sömn.