Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Jag minns inte men jag tror att jag har varit utsatt för övergrepp i mitt - som jag har stängt av! Jag har vagt minne av att min lärare utsatte mig när vi var i badhuset med skolklassen när jag var runt 10 år gammal samt någonting om min styvpappa som - ja, jag vet inte vad som är sant?
Sen minna jag att en tjej runt min ålder blottade sig inför mig! Sen minns jag att - nä, jag ska nog inte skriva mer om sex.
Sen minns jag att jag när jag var runt 9–12 år när tjejerna och jag hade någon slags lek där vi skulle kyssa varandra om vi fångade varandra i mörkret. Är det vanligt? Minns att jag hånglade med tjejer när jag var barn.
Tur att vi inte knullade varandra i alla fall - för hur hade det sett ut, vägar knappt tänka den tanken!
Förädrar hade noll koll på sina barn under 1970–1980 - talet! Jag är bevis på det....
Kan man bli våldtagen utav en kvinna via mobil? Svar ja, jag är bevis på det! För några år sedan fyllde jag uppgifter på nätet att jag var intresserad av Bitcoin. När jag hade fyllt uppgifterna om allt så ringde min mobil. Jag svarade och hon kvinna var direkt på mig att jag skulle köpa bitcoin. Jag blev livrädd för henne när hon pratade på engelska så det gick för mig. Det var konstigt! Det var power andemakt från hennes sida.
Kvinnor som tro sig har makt över män är roliga;
Snap - I ve Got The power:
https://www.youtube.com/watch?v=_BRv9wGf5pk
Snap - I ve Got The power:
https://www.youtube.com/watch?v=_BRv9wGf5pk
Så här bra mår jag just ni ikväll med mina syntar för runt 50 tusen kronor;

I morgon när jag vaknar så kommer det att kännas så här:

I morgon när jag vaknar så kommer det att kännas så här:

Mår dåligt idag! Jag börjar tvivla på mitt barndomsminne om vad som är sant och inte. Vet inte vem jag var när jag var barn? Minns annorlunda idag och jag minns inte så mycket heller längre.