Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Nej Zoidar, för du har lite fel där eftersom jag har hjärtflimmer. Jag kan dö om jag tar i för mycket här i livet för hjärtat kan ta stryk då.
Just det! Glömde det! Du får gå promenader.Utomjordingen wrote: ↑25 Nov 2024, 17:43 Nej Zoidar, för du har lite fel där eftersom jag har hjärtflimmer. Jag kan dö om jag tar i för mycket här i livet för hjärtat kan ta stryk då.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag gjorde det häromdagen när jag skulle promenera till polishuset för att ta pass och internationell ID kort - fick skoskav! Nu måste jag hämta passet och ID men jag kan inte det för jag kan inte gå den långa sträckan på en mil och jag har inga taxipengar. Jag får helt enkelt vänta ett tag till - jag har god tid på mig att hämta.
Jag vet kvinnors lustar annars hade jag inte hållit på att bli lesbisk under 1990-talet! Men tack vare en kristen kvinna som dök upp i mitt liv så botade hon mig,
Dom flesta kvinnor vill inte knulla överintelligenta män utan de männen ska helst vara normal begåvade eller under och det är därför jag dricker mig berusad för att bli psykiskt förståndshandikappad så jag kan få sex. Det blir bättre sex av det!
Sen är det så som många inte vet att kvinnor är hälften så kåta och rädda som männen är! Varför får inte skolorna lära eleverna om det?
Tänk då som jag som var med om en trafikolycka när jag var fem år gammal och fick överdriven sexlust som säkert var dubbelt som mer än normala män. Hur var jag funtad då? Inte som alla andra män i alla fall. För jag var 18 år gammal och fick beskedet att jag är för farlig för mig själv och andra för att göra lumpen. Farlig var bara förnamnet för jag kunde i värsta fall bli seriemördare eller massmördare men så fick jag behandling våren 1990.
Men hur gör vi nu? Jag rörde en komet/rymd sten som kanske är på väg mot jorden. Vad ska jag göra åt det idag då?
Men hur gör vi nu? Jag rörde en komet/rymd sten som kanske är på väg mot jorden. Vad ska jag göra åt det idag då?
Visst jag har knullat flera tusen gånger med kvinnor i mitt liv men jag har börjat intressera mig mer för sex.
Jag var på väg att bli lesbisk under 1990-talet men så träffade jag en äldre kvinna som är kristen! Vi knullade flera gånger varje dag. Minns när det gick för mig sju gånger under ett dygn - alltså vi knullade sju gånger under 12 timmar.