Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
Att Bolund är en hyvens kille håller jag inte med om.
Han ser ut som en svärmorsdröm.
Jävla röra som det är iallafall. Men rätt spännande. Jag satt framför tvn live under gårdagens vändningar.
Talmannen har det inte lätt.
Märta Stenevi ser ut som en psykopat med de där djupt liggande ögonen. Per Bolund är en orm.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Nä, verkligen inte! Vad händer när han inte orkar jobba kvar (vilket inte vore en överraskning)? Hur utses en ny talman?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Om talmannen blir utbränd? Det var lika jobbigt vid regeringsbildningen efter
förra valet. Han var talman då också och bjöd på kaffe och småkakor.
förra valet. Han var talman då också och bjöd på kaffe och småkakor.
Hehe, jag menade mer att om han tröttnar på sitt jobb. :)
I hos Malou I morse talade de om att det nästan bara är kvinnor som blir kritiserade för sitt utseende. Det stämmer nog. Oftare i alla fall.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Memphis,
Det tror jag också. Det är oftare som man ser bilder på kända kvinnor (t ex Carrie Fisher från Star Wars) från deras ungdom och sedan bilder på hur de "har gått ner sig" när de blivit äldre. Att kvinnor åldras är tydligen förbjudet.
Det tror jag också. Det är oftare som man ser bilder på kända kvinnor (t ex Carrie Fisher från Star Wars) från deras ungdom och sedan bilder på hur de "har gått ner sig" när de blivit äldre. Att kvinnor åldras är tydligen förbjudet.
Ja det verkar så! Killar kan vara mycket fulare än kvinnor och får inte kritik för det. Men som kvinna ska man alltid vara tipp topp.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Kommer ihåg när jag sa att Jimmie Åkesson ser bra ut. Då fick jag insinuerat att jag var ytlig. Men kvinnors utseende är helt ok att kommentera. Konstigt det där.