Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen vill jag säga att man inte är pedofil om man gillar Michael Jackson musik - så nu vet alla det! Det handlar om att han har god smak när det gäller ljud.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag är bevis på det för jag har aldrig varit pedofil och kommer aldrig att bli det men har alltid gillat Michael Jacksons musik sen jag var barn och kommer alltid att göra det även om jag är över 100 år gammal!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen om man ska tro på den abstrakta världen så har jag sett att Michel Jackson är i himmelen - på riktigt! Jag grät när jag fick bekräftat på det för ett tag sedan.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det mest onaturliga är väl att Michael Jackson ville vara en kvinna/man (GUD) innerst inne? Jag själv höll på att bli lesbisk när jag var i tonåren och när jag var runt 20 år gammal under 1990-talet. Men kvinnorna i mitt liv fixade till mina fel för jag fick ha sex med dom kvinnorna och jag fick se på närmare håll hur funtade en del kvinnor är - då förstod jag att jag är en vanlig heterosexuell man utan konstigheter. Var bara lite vilsen under min uppväxt som var utsatt utav många män som hade onda avsikter att skada mig vilket de gjorde också.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen förstår jag att man kan vara lesbisk som bara gillar kvinnor men inte barn eller män!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

När jag var i tonåren 16–17 år gammal så bestämde jag mig redan då att jag inte vill ha med barn att göra i mitt liv. Det blev så också - jag har inte haft med barn att göra sen jag var barn. Sen har jag regler att inga barn, djur och män får komma hem till mitt hem. Det är bara kvinnor som får komma hem till mig och så har det varit och kommer säkert alltid att vara så länge jag lever.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag är en vanlig heterosexuell man utan konstigheter men jag kan säga att män, barn och djur vill jag prioritera bort i mitt liv. Det kanske andra tycker är konstigt men inte för mig. Då kan jag kan tycka att andra är mer konstiga som vill umgås med barn, djur och utav samma kön. Sen kan man förstås inte hjälpa om man inte vill umgås med de men är tvungen till det - det är en annan sak. Många vill inte men är tvungna!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det var lite så här jag ville leva när jag var ung - börshaj som bara hade kontakt med en kvinna;

9 1/2 Weeks - Trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=-1GPlHCHXqg
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag fick faktiskt känna på som i filmen 9 ½ vecka i mitt liv några utan att ens behöva förknippa med filmen utan det blev på riktigt i alla fall nu när jag tänker efter - sex som sex!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Redan idag fick jag känna på förälskelse för att vara gammal gubbe eftersom jag stötte på en kvinna idag på Hemskköp - hon kom med sin kundvagn strax efter när alla ölburkarna ramlade på golvet för att hyllan lossnade i kylskåpet. Hon pratade lite om jag var full men det var jag inte. Sen lite senare när jag gick ut och såg utan för affären genom affärsfönstret så stod hon där inne och tittade ut på mig som om det var någonting mellan oss.

Men jag är för gammal för sådan kärlek förstår ni - det går inte hem hos mig längre på grund av omständigheterna men det kanske gör för henne - vem vet?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag skiter i allt och ska satsa på min Hellraiser Ball leksak på riktigt en dag - kosta vad det kosta vill:

Hellraiser | Official Trailer | Hulu:

https://www.youtube.com/watch?v=epYPLH6k4Qk&t=2s
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag vet att jag har AI hjärna och AI ande som kan programmera när jag sover!
Post Reply