Hercules723 wrote: ↑30 Nov 2023, 12:38
Mår bättre idag men känns som min antipsykotika är något verkningslös. Minns Nisse, nämnt att
han haft antipsykotika som varit verkningslös, som han gav till psykiatrin eller hur det nu var.
Nja.. placebo? Det låter nojigt, var uppmärksam.
, ja, det kanske är nojigt. Är nog bara en mera instabil period jag
är inne i nu.
Hercules723 wrote: ↑30 Nov 2023, 12:38
Mår bättre idag men känns som min antipsykotika är något verkningslös. Minns Nisse, nämnt att
han haft antipsykotika som varit verkningslös, som han gav till psykiatrin eller hur det nu var.
Nja.. placebo? Det låter nojigt, var uppmärksam.
, ja, det kanske är nojigt. Är nog bara en mera instabil period jag
är inne i nu.
Ja, man kan få återfall fast man sköter medicinen. Försök sova mer.
Mår ok igen efter att ha blivit dålig efter ett ärende i södra delen av stan. Hemma igen var jag matt, trött, yr och vimsig. Kände mig iakttagen av något bakom ryggen på mig (många år sedan det hände). Efter mat och vila någon timme är jag ok igen, men ruskigt var det! Har börjat med blodtrycksmedicinen Candesartan, tror den är boven i dramat.
Känner mig både uppspelt och nervös för detta med lägenheten. Som jag har väntat (7år) och nu när det äntligen kanske blir verklighet får jag kalla fötter.
Fast, jag har ju inte ens sett lägenheten än. En 2:a på 4:e våning.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis wrote: ↑30 Nov 2023, 15:01
Känner mig både uppspelt och nervös för detta med lägenheten. Som jag har väntat (7år) och nu när det äntligen kanske blir verklighet får jag kalla fötter.
Fast, jag har ju inte ens sett lägenheten än. En 2:a på 4:e våning.
Sätter mig inte i ett sjuvåningshus, det för att i Sverige är höghus isolerade med frigolit, det är brandfarligt och borde vara förbjudet att använvända vid bygge av höghus, brinner det i en lägenhet ned till flammar hela huset upp och brinner som en fackla, en rökare som röker i sängen och det är förr eller senare kört, då brinner det. Rökaren kanske klarar sig, men resten av huset ligger och sover och att ta hissen vid brand gör man inte, frågan är hur många hinner ned innan trappan blir övertänd?