Slasktråden

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: Slasktråden

Post by Nissegossen »

Man måste lära sig ta medicinen som man ska och inte när man mår bättre säga till sig själv, jag har ingen psykos längre jag behöver inte ha den här medicinen som bara har biverkningar med sig. Det är något de allra flesta gör. Man måste lära sig, att man är frisk Med medicin inte utan. Den enkla saken att ta sin medicin förhindrar många inläggningar och den sjuke, kanske sparar sitt eget liv på det, då många blir självmordsbenägna vid akut psykos
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Tror jag sist var inlagd 2014?
In a world where you can be anything, be kind.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

2016 här. Det var ett helvete då.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Min vän ska hjälpa mig att handla läsk och folköl imorgon. Han går till affären med panten han får av mig och jag passar på att handla lite jag också. Ett sexpack och en 1,5-litersflaska får jag med mig i ryggsäcken och har även en plastpåse däri för ett sexpack till.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Ingen sömn här inte
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag skulle vilja ta mig till mina morföräldrars och morfars brors grav. De ligger begravda i Mellösa. Tåg kan man ta till Flen, frågan är hur det ser ut med bussförbindelser mellan dessa två orter. För buss borde det väl ändå gå? När man sett sig mätt på gravarna vill man ju åka hem och slippa vänta en timma eller längre på bussen tillbaka. Hade tänkt att fota deras gravsten och minnas dem.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Fantasio wrote: 06 Dec 2022, 23:02 Jag skulle vilja ta mig till mina morföräldrars och morfars brors grav. De ligger begravda i Mellösa. Tåg kan man ta till Flen, frågan är hur det ser ut med bussförbindelser mellan dessa två orter. För buss borde det väl ändå gå? När man sett sig mätt på gravarna vill man ju åka hem och slippa vänta en timma eller längre på bussen tillbaka. Hade tänkt att fota deras gravsten och minnas dem.
Buss 415 går från Flen.

https://www.google.com/maps/place/Mell% ... d16.561904
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Kaffe färdigt!
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

zoegas wrote: 07 Dec 2022, 18:37
Fantasio wrote: 06 Dec 2022, 23:02 Jag skulle vilja ta mig till mina morföräldrars och morfars brors grav. De ligger begravda i Mellösa. Tåg kan man ta till Flen, frågan är hur det ser ut med bussförbindelser mellan dessa två orter. För buss borde det väl ändå gå? När man sett sig mätt på gravarna vill man ju åka hem och slippa vänta en timma eller längre på bussen tillbaka. Hade tänkt att fota deras gravsten och minnas dem.
Buss 415 går från Flen.

https://www.google.com/maps/place/Mell% ... d16.561904
Tack ska du ha, zoegas. Det stod Hälleforsnäs här och där, antar att man kan ta den bussen för den bör väl stanna i Mellösa.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Ja, det är hållplats på vägen mellan Flen och Hälleforsnäs.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Vi ska ha billigare bussar o tåg i Värmland! Mp bra på denna punkt! :)
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Är så less på allt prat om elpriser, inflation osv. Detta för att mina marginaler är små.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Post Reply