Allt inom skönhet
Moderator: Moderator 1
Re: Allt inom skönhet
Det stämmer, män kan ha kulmage det är pondus, en kvinna med kulmage det är fetma. Kvinnor blir alltid skärskådade med kritisk blick.
Jag såg ett program om en ung kille, programmet handlade om plastikoperationer. Han hade gjort korrigeringar av sitt utseende , och det är sorligt att se unga människor känna sig nödgade av att lägga sig under kniven de behöver det inte men vi lever nog med en sned tänkt perfektionsbild.
Jag såg ett program om en ung kille, programmet handlade om plastikoperationer. Han hade gjort korrigeringar av sitt utseende , och det är sorligt att se unga människor känna sig nödgade av att lägga sig under kniven de behöver det inte men vi lever nog med en sned tänkt perfektionsbild.
Tvivlar att kulmage hos en man är pondus. 

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
G W Persson har väl pondus.
Kanske mer korrekt att säga att en man kan ha pondus trots kulmage?
Last edited by Zoidar on 31 Oct 2023, 13:33, edited 3 times in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nej, det är för att G W är en Kalle Blomkvist.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Ni har fel, kläderna gör mannen, sade ifrån på pressbyrån inne på centralen till en man som gick före alla i kön, jag kände igen honom som en man från Lillhagens sjukhus som var psykiatriskt sjukhus på den tiden, någon före mig sade, låt han gå före ni ser ju hur det är ställt med honom. Jag sade, jag har samma sjukdom som han, men det ger ingen rättighet att gå före, vid sidan av stod en kvinna jag kände igen från samma ställe, hon sade, jag tänkte vem pratar med sådan pondus sedan såg jag att det var du. Var då iklädd kritstrecksrandig kostym och vit skjorta och slips och putsade skor, det gjorde att jag hade pondus.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Äntligen har jag hittat det perfekta nude läppstiftet! från Beautyact i nyansen instant bare. Finns bara på Kicks, tror den kostade 169 kr
Ok vad roligt :D
Det är så formellt med kostym. Typ uniform man har på jobbet. Synd.
lyssnade på den Sharp Dressed Man igår. ,,,,,,,,,,