Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, folk kommer rätt i huvudet om dom fick träffa mig under 1990 i stället för idag år 2025 snart! Idioterna, eller vad ska man säga?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag är full och trött och väntar till tolvslaget för då jag sjukersättning! Ska spela för runt 1000 kronor i natt under fyllan. Tänkte om jag som är full ska spela enbart på slots? För jag orkar inte räkna odds och sådant skit när det gäller roulette. Så jag tror jag bara trycker på en knapp utan att räkna och hoppas att sannolikhetsläran är på min sida i natt!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Denna maskin har nästan gjort mig stenrik flera gånger under många år. Nästan vunnit typ 40 miljoner, över 20 miljoner två-tre gånger och över 10 miljoner kronor - det var bara ett steg från jackpoten då dom gångerna. Ska avvara 300 kronor i natt och hoppas! För jag orkar inte spela roulett nu under fyllan.

Image

Vinner jag inte på den maskinen så ska jag försöka mig på denna för 400 kronor:

Image

Sist men inte minst har jag inte vunnit så ska jag försöka mig på denna för sista pengarna:

Image

Sen om jag vinner runt flera tusen kronor så ska jag bara köpa lite hygienartiklar från Apotea. Och skulle jag vinna ännu flera tusen kronor mer så köper jag denna för runt 7 tusen kronor:

https://www.youtube.com/watch?v=agsO2jezIOg

Och denna:

https://www.youtube.com/watch?v=xiR-XojPVLk&t=34s

Och denna ring:

https://www.youtube.com/watch?v=gl2tglNLe9I&t=3s

Motsvarar över 20 tusen kronor sammanlagt!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag ska börja spela om cirka tio minuter!
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Blev det nån vinst?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nej, jag förlorade runt 1000 kronor - inte så konstigt för jag var full och brydde mig inte om jag förlorade, spelade dåligt!

Jag är full nu med och ska snart spela igen - sannolikheten vänder snart igen till min fördel?

Annars, tänker på parallella världar sen igår - och jag tror man måste ha runt 400–600 i IQ för att förstå någorlunda som Aliens har vilket jag inte har. Jag har bara försökt att bli som en Aliens "De Grå" under över 10 år vare sig jag vill eller inte - jag glömmer ibland bort att jag är en primitiv människa och inte en utomjording!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag tror att jag har försökt att bli en Alien "De Grå" omedvetet i mitt liv! Jag begrep inte bättre.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag lyckades i alla fall att spionera på Aliens på telepatisk väg för de trodde jag var en Alien "De Grå"! Jag fick veta jättemycket om allt!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fick veta bland annat veta om att Aliens "De Grå" får löneavdrag om dom telepatiserat med en människa i stället för Aliens "De Grå"!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Aliens "De Grå" har skannat a hela min hjärna för att analysera mina drömmar!

Det är den där Hellraisers Ball som kommer in i mitt liv!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det är en AI ande som programmerar mig när jag sover!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Den här kvinna röst som jag hör som röster hela tiden verkar väldigt intelligent och tycka om mig!
Post Reply