Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Är förbannad för att jag inte får sova om nätterna. Jag sover sammanlagt 8-9 timmar per dygn, men det är ingen sammanhängande sömn. 2 timmar här och 3 timmar där.
Propavan och theralen som jag fick hjälpte inte ett dugg. Nu är de dessutom slut sen länge.
Vad ska jag göra hos min mamma om jag vaknar mitt i natten? Jag får väl pilla med telefonen. Kanske borde jag packa med ett par hörlurar.
Propavan och theralen som jag fick hjälpte inte ett dugg. Nu är de dessutom slut sen länge.
Vad ska jag göra hos min mamma om jag vaknar mitt i natten? Jag får väl pilla med telefonen. Kanske borde jag packa med ett par hörlurar.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Mår bra, kort och gott.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tror jag håller på att bli sjuk, hostar en del.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Sömnbristen susar i huvudet och kliar i ögonen. Hur ska detta gå?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Mår som fisken i vattnet.
Inte bra Memphis! Kan du kanske sova lite middag?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har du provat att ta melatonin innan läggdags? Funkar för vissa. Köp från Polen i så fall. Billigast så.memphis wrote: ↑24 Dec 2023, 00:22 Är förbannad för att jag inte får sova om nätterna. Jag sover sammanlagt 8-9 timmar per dygn, men det är ingen sammanhängande sömn. 2 timmar här och 3 timmar där.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ont i mitt hopparknä. Funderar ibland på om jag skulle operera knäet. Orolig bara att det kanske blir sämre.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag är hungrig. Får ta och äta något, en macka kanske?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Mår bra. Har varit lite försiktig med mat och dryck.