Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

amandara
Iridiummedlem

Re: Hur mår du?

Post by amandara »

Har satans tinnitus på ena örat. Blir sånt när det är lite för intensivt. Sjukt störigt.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Bra men kan knappt prata
In a world where you can be anything, be kind.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag får inte ner mer mat.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Krokus wrote: 24 Dec 2023, 11:58
memphis wrote: 24 Dec 2023, 00:22 Är förbannad för att jag inte får sova om nätterna. Jag sover sammanlagt 8-9 timmar per dygn, men det är ingen sammanhängande sömn. 2 timmar här och 3 timmar där.
Propavan och theralen som jag fick hjälpte inte ett dugg. Nu är de dessutom slut sen länge.
Vad ska jag göra hos min mamma om jag vaknar mitt i natten? Jag får väl pilla med telefonen. Kanske borde jag packa med ett par hörlurar.
Har du provat att ta melatonin innan läggdags? Funkar för vissa. Köp från Polen i så fall. Billigast så.
Jo jag blev erbjuden recept på melatonin en gång, men det skulle jag få betala själv, vilket jag inte hoppade på.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

börjar bli sjuk...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Proppmätt. Sitter hos mamma just nu. Vi ska ta ut hundarna sen äta efterrätt. Pust!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Trött. Riktigt jäkla trött.
Målningen är själens spegel
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Memphis,

Melatonin från Polen är billigare än på recept i Sverige.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Krokus wrote: 24 Dec 2023, 22:34 Memphis,

Problemet är att jag inte betalar med kort online. Så då blir det svårt att handla utomlands. Jag har den regeln för att jag handlade med kreditkort i en kinesisk affär som heter Light in the Box. Några månader efter det försökte nån i San Diego, USA att handla på mitt kort! Förmodligen hade kineserna sålt mina kortuppgifter vidare till kriminella. Sen dess handlar jag inte med kort online, utan bara på faktura.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

memphis wrote: 24 Dec 2023, 23:59
Krokus wrote: 24 Dec 2023, 22:34 Memphis,

Problemet är att jag inte betalar med kort online. Så då blir det svårt att handla utomlands. Jag har den regeln för att jag handlade med kreditkort i en kinesisk affär som heter Light in the Box. Några månader efter det försökte nån i San Diego, USA att handla på mitt kort! Förmodligen hade kineserna sålt mina kortuppgifter vidare till kriminella. Sen dess handlar jag inte med kort online, utan bara på faktura.
Ebay borde väl vara rätt säkert?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ingen aning. Har aldrig handlat på ebay så vet inte hur det funkar. Skulle inte lämna ut mina kortuppgifter till dem heller. Men det kanske är jag som är överförsiktig. Handlar mest med svenska företag. En gång använde jag amazon, men då handlade jag mot faktura.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

memphis wrote: 25 Dec 2023, 00:09 Ingen aning. Har aldrig handlat på ebay så vet inte hur det funkar. Skulle inte lämna ut mina kortuppgifter till dem heller. Men det kanske är jag som är överförsiktig. Handlar mest med svenska företag. En gång använde jag amazon, men då handlade jag mot faktura.
Ebay är lite som Tradera fast internationellt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Post Reply