Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Har satans tinnitus på ena örat. Blir sånt när det är lite för intensivt. Sjukt störigt.
Jag får inte ner mer mat.
Jo jag blev erbjuden recept på melatonin en gång, men det skulle jag få betala själv, vilket jag inte hoppade på.Krokus wrote: ↑24 Dec 2023, 11:58Har du provat att ta melatonin innan läggdags? Funkar för vissa. Köp från Polen i så fall. Billigast så.memphis wrote: ↑24 Dec 2023, 00:22 Är förbannad för att jag inte får sova om nätterna. Jag sover sammanlagt 8-9 timmar per dygn, men det är ingen sammanhängande sömn. 2 timmar här och 3 timmar där.
Propavan och theralen som jag fick hjälpte inte ett dugg. Nu är de dessutom slut sen länge.
Vad ska jag göra hos min mamma om jag vaknar mitt i natten? Jag får väl pilla med telefonen. Kanske borde jag packa med ett par hörlurar.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Proppmätt. Sitter hos mamma just nu. Vi ska ta ut hundarna sen äta efterrätt. Pust!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Memphis,
Melatonin från Polen är billigare än på recept i Sverige.
Melatonin från Polen är billigare än på recept i Sverige.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Problemet är att jag inte betalar med kort online. Så då blir det svårt att handla utomlands. Jag har den regeln för att jag handlade med kreditkort i en kinesisk affär som heter Light in the Box. Några månader efter det försökte nån i San Diego, USA att handla på mitt kort! Förmodligen hade kineserna sålt mina kortuppgifter vidare till kriminella. Sen dess handlar jag inte med kort online, utan bara på faktura.
Ebay borde väl vara rätt säkert?memphis wrote: ↑24 Dec 2023, 23:59Problemet är att jag inte betalar med kort online. Så då blir det svårt att handla utomlands. Jag har den regeln för att jag handlade med kreditkort i en kinesisk affär som heter Light in the Box. Några månader efter det försökte nån i San Diego, USA att handla på mitt kort! Förmodligen hade kineserna sålt mina kortuppgifter vidare till kriminella. Sen dess handlar jag inte med kort online, utan bara på faktura.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ingen aning. Har aldrig handlat på ebay så vet inte hur det funkar. Skulle inte lämna ut mina kortuppgifter till dem heller. Men det kanske är jag som är överförsiktig. Handlar mest med svenska företag. En gång använde jag amazon, men då handlade jag mot faktura.
Ebay är lite som Tradera fast internationellt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34