Vad har du lärt dig idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har du lärt dig idag?
Att jag måste tänka bredare
In a world where you can be anything, be kind.
Min pappa gillar inte min konst. Fast egentligen visste jag det redan.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Att Eurojackpot på Svenskaspel.se har ett tak på 120 miljoner Euro, dvs ungefär 1.399 miljard svenska kr. De har kommit upp till taket till dragningen på tisdag, men jag tänker INTE spela. Vad ska jag med en miljard till??? Då kommer det väl gängbrottslingar som vill knäcka mina knän för att jag ska avslöja lösenord till kontona pengarna står på. Inte kul för mina knän. Skonar dom gärna...
Du kan köpa dig en livvakt.Inwatto wrote: ↑20 Apr 2024, 21:25 Att Eurojackpot på Svenskaspel.se har ett tak på 120 miljoner Euro, dvs ungefär 1.399 miljard svenska kr. De har kommit upp till taket till dragningen på tisdag, men jag tänker INTE spela. Vad ska jag med en miljard till??? Då kommer det väl gängbrottslingar som vill knäcka mina knän för att jag ska avslöja lösenord till kontona pengarna står på. Inte kul för mina knän. Skonar dom gärna...

He he, zoegas, det hade varit nåt! Gal Gadot är fullt upptagen med att föda barn om jag förstått saken rätt, men man kan ju drömma...
Hon är nog inte lika snygg i verkligheten som på film.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Surt sa räven om rönnbären.
Sen har hon nog inga superkrafter i verkligheten heller.
Ok hon får duga! :DInwatto wrote: ↑21 Apr 2024, 10:12
Hon har varit instruktör i 2 år i Israels armé som kondition/stridsberedskap så nog kan hon vara livvakt åt mig. Jag tycker hon duger! :D
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Betalartikel på Aftonbladet, talar om vilka nummer man får säker vinst på, då en matematiker räknat ut det, du får bli medlem på Aftonbladet för att vara garanterat vinstrik. Nu inte den artikeln, men väl en annan från Aftonbladet https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... 1-miljonerInwatto wrote: ↑20 Apr 2024, 21:25 Att Eurojackpot på Svenskaspel.se har ett tak på 120 miljoner Euro, dvs ungefär 1.399 miljard svenska kr. De har kommit upp till taket till dragningen på tisdag, men jag tänker INTE spela. Vad ska jag med en miljard till??? Då kommer det väl gängbrottslingar som vill knäcka mina knän för att jag ska avslöja lösenord till kontona pengarna står på. Inte kul för mina knän. Skonar dom gärna...
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com