Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Som om alla på planeten jorden hamnade i helvetet när dom såg Alien kanalen!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Så här såg programledaren ut när Aliens "De Grå" tog över människors Tv-kanal! Sändningen visade direktsändning om olika människors hem hur det begick mord och sådant. De hade någon annan typ av TV sändning som visade hela tiden Live när tillexempel människor begick synder så människorna mådde jättedåligt när de såg på Alien kanalen. Alien "De Grå" ville visa vilka skitar vi människor på planeten jorden är:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det var bland annat sådant som jag upplevde hösten förra året när jag var psykisk UFO-ombordtagen - psykotiskt! Det var så sjukt allting så en gång skrattade jag i tre dagar och tre nätter.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Allvarligt talat så trodde jag inte att jag skulle överleva hösten förra året!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

När jag skrattade i tre dagar och tre nätter så såg jag i mitt inre/abstrakta världen bland annat videofilmer om mig själv som Aliens "De Grå" hade gjort. Ena filmen handlade om mig när jag var förståndshandikappad och spelade fotboll, och även blev intervjuad utav tv-folket. Den andra filmen om mig handlade om när jag manipulerade hela denna stad med AI robotars hjälp som såg ut som mig själv. Den tredje filmen var en dokumentärfilm om mig som varade i 20 minuter fast jag levt i över 50 år. Så man undrade också hur kan man se ett helt liv på 20 minuter? Kamera gubbarna började även ifrågasätta hur man kunde filma så på 1970-talet och så vidare. Ja, ja - det var ännu fler filmer men som både var roligt och tragisk på samma gång att se filmer om mig själv.

Nej, jag lämnar nu detta om min psykos som jag hade i höstas - vill inte dit igen!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Preliminärt så har jag tänkt köpa någon gång slutet på det här året eller i början av nästa år för sammanlagt cirka 50 tusen kronor allt det här, men det kan ändras under tiden till dess:

ImageImageImageImageImageImageImageImage

Sen ska jag även ha Securitas hemlarm för cirka 10 tusen kronor!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag vill hålla på med hjärngympa vetenskapsprylar för jag vill bli ateist igen - det var länge sen som jag var det! Vill inte ha hokuspokusperspektiv på allt för det tar på krafterna att inte kunna hålla sig vetenskap i stället. I höstas var det väl runt 80–90 % hokuspokus (10–20 % ateist) och idag har det i alla fall sjunkit till 50 % hokuspokus och ökat till 50 % ateist. Jag kommer aldrig kunna bli 100 % ateist någon mer gång efter allt i mitt liv som jag varit med om. Sen är boven förstås att jag har mina psykiska symptom och någon slags hjärnskada - så därför är det så med mig! Men jag ger mig inte utan jag kommer kämpa för att bli mer och mer ateist.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Som sagt, läser True Crime mer eller mindre varje dag! Ibland läser man om vad psykiatriker säger om en del brottslingar som det här med gudskomplex:

Image

Jag har visserligen diagnosen schizofreni med psykos men jag vet inte om jag har utvecklat till gudskomplex? Men när jag var psykisk UFO-ombordtagen i höstas så minns jag i psykosen som återkommer är att jag ofta har blivit mördad men så återuppstår jag igen och igen och så vidare. Som om Alien "De Grå" först skannar, kopierar och teleporter mig till en annan parallell värld i en annan tid när den gamla Alexander som har gått och dött. Är det fler som har den teorin som jag har?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen vill jag säga en sak till är att varje gång jag blir så där psykiskt dålig så beror det på biverkningar/efterverkningar av att man nyss varit med om UFO-ombordtagning! Dock min egen teori...
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag tror jag har lösningen till hur eliten/topparna i världen ska veta var skåpet ska stå. Jo, lösningen är att sända en Alien kanal när dom i eliten ser TV eller lyssnar på radio som varning om dom gör någonting dumt som att döda en endaste människa på jorden. Alien kanalen skulle bland annat visa helveteshierarki som varning.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: lösningen på
Post Reply