Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Alien "De Grå" har ju fått tillåtelse utav människan att kidnappa människor för medicinskt experiment! Det kanske är därför psykiatrin finns idag? En del som hamnar på psyk kanske har varit UFO-ombordtagen - i alla fall psykiskt?
Jag var med om en konstig sak igår som inte går att förklara mer än att jag hamnade ännu en gång i en annan tid och rum? Men jag är ganska van idag när hokuspokus är på riktigt - med andra ord, jag blir inte lika förvånad idag. Sen har jag ju lugnande tabletter som hjälper mig så jag inte behöver vara så rädd för Aliens "De Grå". Jag är på ett sätt mer rädd för människor än Aliens! Aliens gör mer det psykiska skada medan människor gör det mer fysiska skada - i alla fall, i mitt fall har det varit så i mitt liv. Tror jag?
Sen när det gäller den här Alien kanalen så klipper dom filmer och sådan bättre än människan har jag fått bekräftat. Sen kan Alien sända Live hela tiden för de är hela tiden ett eller flera steg före människans psyke har jag också fått bekräftat. Sen kan Alien smälta tid och rum så människan ser en film på 20 minuter fast människan kanske egentligen såg filmen i flera år. Alltså, det är så lurigt det här med tid och rum. 1 sekund behöver inte vara 1 sekund utan 1 sekund kan vara en månad och så vidare.
Så vi låter Aliens ta över ansvaret över människan för de vet ju människans bästa före människan själv!
Så vi låter Aliens ta över ansvaret över människan för de vet ju människans bästa före människan själv!
Ja, blir man vräkt från sitt hem så kan man kanske bo i ett UFO skepp? I alla fall, det händer nog då och då när någon blir vräkt från sin bostad gör vansinnesdåd för de kanske inte vill vara/sova ute i kylan - fick bekräftat från den här tidningsartikeln:

Annars, fick tidningen PC För Alla och där står bland annat om att ha privata moln i stället för att betala företag för molnlagring. Ska man driva eget privat moln så måste man ha nas-enhet;
Tillexempel, denna:

Annars, fick tidningen PC För Alla och där står bland annat om att ha privata moln i stället för att betala företag för molnlagring. Ska man driva eget privat moln så måste man ha nas-enhet;
Tillexempel, denna:

Jag behöver än så länge inte privat molnlagring för jag har ännu inte så mycket att lagra och sen har jag Office 365 (One Drive = molnlagring) årsprenumeration! Förr i tiden när jag inte hade molnlagring så gjorde jag backup med CD-R skivor.
Men skulle jag börja övervaka mitt hem med övervakningskameror och spela in privat så skulle jag överväga skaffa en nas-enhet som på bilden + 2 st. 6 TB eller 4 TB = cirka mellan 8–10 tusen kronor.
Jag har en 20 år gammal UPS men om jag skulle skaffa nas-enhet så skulle jag köpa en ny UPS som tillexempel denna till nas-enheten:

Även om jag skulle skaffa privat moln med en nas-enhet så skulle jag ha kvar företagets Microsoft Office 365 - One Drive molnlagring! Det kallas för 3-2-1-regel, så det innebär att du har tre kopior, på minst två olika enheter varav minst en befinner sig på en annan plats.
Så jag överväger faktiskt att ha en nas-enhet med en ny UPS framöver! Då kan jag arkivera alla mina ljudbank/musik, privata filmer och fotografier, och viktiga dokument med mera. Det går säkert även lagra inspelningar från övervakningskameror i hemmet direkt till nas-enhet.
Hade denna kvinna en egen na-enhet/eget privat moln så hade hon haft kvar alla sina privata bilder/videor med mera:

Annars, verkar som om jag får skaffa ytterligare ett abonnemang och det är denna: