Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

mrsearlgray
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Hur mår du?

Post by mrsearlgray »

känner mig konstig, har gått en promenad, ätit ett äpple men känner mig ändå konstig. vet inte om det kanske är sömnen som spökar men tror inte det? ska nog gå till hemköp och lämna en retur, kanske mår bättre efter en till promenad...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Känner mig trött. Ska nog ta en tupplur.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Varit sjukt jäkla trött tills för en halvtimme-timme sen. Nu hur pigg som helst.

Hoppas jag slipper se larver ikväll. Eller nåt ännu värre.
Målningen är själens spegel
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

mrsearlgray wrote: 05 Jan 2024, 14:14 känner mig konstig, har gått en promenad, ätit ett äpple men känner mig ändå konstig. vet inte om det kanske är sömnen som spökar men tror inte det? ska nog gå till hemköp och lämna en retur, kanske mår bättre efter en till promenad...
Har du börjat med Abilify? Den brukar pigga upp sinnet, men det känns annorlunda/konstigt innan man vänjer sig. För mig har det funkat bästa att bara ha en typ av antipsykotika. Då jag hade både risperidon och abilify då blev det en dålig känsla. Så jag slutade kombinera.
mrsearlgray
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by mrsearlgray »

Hercules723 wrote: 05 Jan 2024, 17:13
mrsearlgray wrote: 05 Jan 2024, 14:14 känner mig konstig, har gått en promenad, ätit ett äpple men känner mig ändå konstig. vet inte om det kanske är sömnen som spökar men tror inte det? ska nog gå till hemköp och lämna en retur, kanske mår bättre efter en till promenad...
Har du börjat med Abilify? Den brukar pigga upp sinnet, men det känns annorlunda/konstigt innan man vänjer sig. För mig har det funkat bästa att bara ha en typ av antipsykotika. Då jag hade både risperidon och abilify då blev det en dålig känsla. Så jag slutade kombinera.
nej det har jag inte, har fortfarande bara reagila än så länge. Har inte ens tagit upp det med läkaren heller för den delen eftersom det fungerat bra hittills utan Olanzapin/zyprexa.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

mrsearlgray wrote: 05 Jan 2024, 17:34
Hercules723 wrote: 05 Jan 2024, 17:13
nej det har jag inte, har fortfarande bara reagila än så länge. Har inte ens tagit upp det med läkaren heller för den delen eftersom det fungerat bra hittills utan Olanzapin/zyprexa.
Okej, då är det nåt annat vajsing ! Hoppas du slipper känna detta konstiga. :)
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Mår som jag förtjänar
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

Vill somna och aldrig vakna igen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Det låter inte bra, Pysen.
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

Orkar inte med livet
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Vad är värst?
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

Geta wrote: 05 Jan 2024, 18:52Vad är värst?
Jag har börjat att höra igen
Post Reply