Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Re: Hur mår du?
känner mig konstig, har gått en promenad, ätit ett äpple men känner mig ändå konstig. vet inte om det kanske är sömnen som spökar men tror inte det? ska nog gå till hemköp och lämna en retur, kanske mår bättre efter en till promenad...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Känner mig trött. Ska nog ta en tupplur.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Varit sjukt jäkla trött tills för en halvtimme-timme sen. Nu hur pigg som helst.
Hoppas jag slipper se larver ikväll. Eller nåt ännu värre.
Hoppas jag slipper se larver ikväll. Eller nåt ännu värre.
Målningen är själens spegel
- Hercules723
- Hafniummedlem
Har du börjat med Abilify? Den brukar pigga upp sinnet, men det känns annorlunda/konstigt innan man vänjer sig. För mig har det funkat bästa att bara ha en typ av antipsykotika. Då jag hade både risperidon och abilify då blev det en dålig känsla. Så jag slutade kombinera.mrsearlgray wrote: ↑05 Jan 2024, 14:14 känner mig konstig, har gått en promenad, ätit ett äpple men känner mig ändå konstig. vet inte om det kanske är sömnen som spökar men tror inte det? ska nog gå till hemköp och lämna en retur, kanske mår bättre efter en till promenad...
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
nej det har jag inte, har fortfarande bara reagila än så länge. Har inte ens tagit upp det med läkaren heller för den delen eftersom det fungerat bra hittills utan Olanzapin/zyprexa.Hercules723 wrote: ↑05 Jan 2024, 17:13Har du börjat med Abilify? Den brukar pigga upp sinnet, men det känns annorlunda/konstigt innan man vänjer sig. För mig har det funkat bästa att bara ha en typ av antipsykotika. Då jag hade både risperidon och abilify då blev det en dålig känsla. Så jag slutade kombinera.mrsearlgray wrote: ↑05 Jan 2024, 14:14 känner mig konstig, har gått en promenad, ätit ett äpple men känner mig ändå konstig. vet inte om det kanske är sömnen som spökar men tror inte det? ska nog gå till hemköp och lämna en retur, kanske mår bättre efter en till promenad...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- Hercules723
- Hafniummedlem
Okej, då är det nåt annat vajsing ! Hoppas du slipper känna detta konstiga. :)mrsearlgray wrote: ↑05 Jan 2024, 17:34nej det har jag inte, har fortfarande bara reagila än så länge. Har inte ens tagit upp det med läkaren heller för den delen eftersom det fungerat bra hittills utan Olanzapin/zyprexa.Hercules723 wrote: ↑05 Jan 2024, 17:13Har du börjat med Abilify? Den brukar pigga upp sinnet, men det känns annorlunda/konstigt innan man vänjer sig. För mig har det funkat bästa att bara ha en typ av antipsykotika. Då jag hade både risperidon och abilify då blev det en dålig känsla. Så jag slutade kombinera.mrsearlgray wrote: ↑05 Jan 2024, 14:14 känner mig konstig, har gått en promenad, ätit ett äpple men känner mig ändå konstig. vet inte om det kanske är sömnen som spökar men tror inte det? ska nog gå till hemköp och lämna en retur, kanske mår bättre efter en till promenad...
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Mår som jag förtjänar
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Vill somna och aldrig vakna igen
Det låter inte bra, Pysen.
Orkar inte med livet
Vad är värst?