Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Jag har förstått att jag kan bli mer psykotisk än vanligt av att bara tänka på mina barndomsminnen eller som min mamma som triggar i gång min psykos. Så därför har jag inte träffat min mamma på snart i 20 år för jag och min mamma har kroniskt sår i relationen. Hon min mamma vet inte själv hur skadad hon är - för hon kan ingenting!
Min riktiga pappa och hans sida av släkten har jag aldrig träffat så jag vet ingenting om dom!
Därför ska jag skaffa Securitas hemlarm någon gång i år när jag blir skuldfri för jag litar varken min mamma eller pappas sida av släkten. För vem vet vad de kan hitta på mot mig? De kanske vill rigga en olycka eller mord för att jag inte ska ärva eller någonting sådan?
När jag hade nätstalkat min mamma så vet jag att hon inte är rik men eftersom jag inte vet om min pappa så vet ingenting om honom!? När jag nätstalkade om min mamma så såg jag att hon bara god för några 300–500 tusen kronor.
En sak vet jag i alla fall är att jag är rikare än min mamma eftersom jag har handlat prylar för runt 2 miljoner kronor under min livstid. Jag har avverkat 10 datorer sen 1990 - talet och dom är inte värda mycket idag vad jag vet.
Haft och har:
1. Windows 95.
2. Windows 98.
3. Windows Millenium.
4. Windows XP.
5. En till Windows XP.
6. Windows Vista.
7. Windows 7.
8. Windows 8.
9. Windows 10.
10. Windows 11.
Kostat sammanlagt över 1 miljon säkert - men det var roligt med datorerna med tillbehören samt Internet!
1. Windows 95.
2. Windows 98.
3. Windows Millenium.
4. Windows XP.
5. En till Windows XP.
6. Windows Vista.
7. Windows 7.
8. Windows 8.
9. Windows 10.
10. Windows 11.
Kostat sammanlagt över 1 miljon säkert - men det var roligt med datorerna med tillbehören samt Internet!
Om sanningen ska fram så har dom flesta ingen dator utan det är bara jag som har en dator under alla åren! Det är så sjukt att umgås med dom som ingenting kan om datorer. Jag är framtiden och dom är bak tiden - det är kalla fakta!
Ett par människor tittar på tv i vardagsrummet i en enkel röd stuga med vita knutar och sen blev förskräckta när dom ser en Alien kanal som sänds i tv:n: