Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag måste ta ut kontant i så fall eftersom om man Swishar till mitt konto så går dom rätt ner i Svarta Hålet! :lol:

Ligger back cirka -1800 kronor på mitt bankkonto så därför! Det blir straffavgift på det.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Köpte nu ett paket cigaretter för mina pengarna - då är den här natten räddad i alla fall!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nu är det fängelsecell dom pratar om här i text-tv. Men när jag var på psyket sist gång så sa jag psykevårdarna att jag inte kan dela rum med någon annan patient/man för jag har varit utsatt för en seriemördare och andra män i mitt liv. Så psykiatrin tog hänsyn till det och lät mig få ett eget patientrum. Det är psykisk stressande ändå att vara på psyket.

Sist gång min psykos bröt ut den 14:e augusti i höstas som var så ville jag inte lägga in mig på psyket trots uppmaningar från andra. Jag sa till kvinnorna att ge mig lite tid bara så går psykosen över om 2–3 månader vilket det gjorde delvis. Det var första gången jag kunde vara hemma när jag blev psykisk UFO-ombordtagen. Jag tror annars att det är 5:e eller 6:e gången som jag har varit psykisk UFO-ombordtagen i mitt liv.

"113 SVT Text söndag 09 feb 2025
INRIKES PUBLICERAD 9 FEBRUARI

JO: Riskfyllt att dela cell

Att dela cell inom Kriminalvården, så
kallad dubbelbeläggning, kan skada den
intagne både fysiskt och psykiskt,
konstaterar Justitieombudsmannen (JO)
i en rapport.

Enligt JO är det inte ovanligt att man
i häkten är inlåsta i cellen till-
sammans 23 av 24 av dygnets timmar,
utan möjlighet till egentid. Det finns
därmed en trygghetsrisk, slår JO fast.

"Att tvingas bo tillsammans med en
okänd människa i ett litet utrymme
under de förhållanden som råder orsak-
ar stress och oro för många", säger JO
Katarina Påhlsson.
Inrikes 101 Utrikes 104 Innehåll 700".

"Text-TV"
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag vet när jag blir psykotiskt och när psykosen har släppt mer eller mindre! Jag brukar alltid se när jag blundar Hellraiser Ball/glödande klot när jag blir riktigt psykotiskt men jag har nu inte sett Hellraiser Ball sen i höstas men jag vet att den kan komma tillbaka igen någon gång i framtiden för den har varit återkommande tidigare i mitt liv. Första gången jag fick Hellraiser Ball var våren 1990 när jag fick nedtryckta känslor som slog över - det var då jag fick Hellraiser Ball i gåva från helvetet vare sig jag vill eller inte.

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fick 2000 kronor idag utav Pantbanken för sakerna! Vecken är räddad...
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: veckan
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Först nu tog jag bort utomhusbelysningen från balkongen! Jag får se senare till våren om jag ska ta fram partybelysningen ut på balkongen men det är inte säkert - mycket beror på hur jag mår om jag gör det eller inte. Förra året var jag allt för deprimerad för att vilja ha partybelysningen ute på balkongen.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Kunde köpa mat, kaffe, cigg och folköl för pengarna! Har inte så mycket pengar kvar nu.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det innebär att jag kan slappna av i några dagar men inte en hel vecka!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det var så illa förra månaden att jag nästan inte kunde få ihop pengar till hyran!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag betalar runt 10 tusen kronor/månad för att bo här!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Och inte vann jag på spel förra månaden! Dom månaderna jag inte går med vinst i spel har jag fått pantsätta prylar.
Post Reply