Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Nu har jag det bra igen! Har cigg och folköl för några dagar. Så nu känns det rätt att lyssna på musik. Tänk att det ska vara så svårt att lyssna på musik när man är nykter för när jag är nykter så vill jag bara ha tystnad.
Det var bara när jag var ung som jag kunde lyssna på musik när jag var nykter - idag är det inte samma sak!
Kör den låten igen då, så får vi se;
Visage - Fade To Grey_
https://www.youtube.com/watch?v=UMPC8QJF6sI&t=67s
Visage - Fade To Grey_
https://www.youtube.com/watch?v=UMPC8QJF6sI&t=67s
Ni som vill bli massmördare/seriemördare uppmanar jag att röra en komet i stället för att mörda oskyldiga människor! Varför? Jo, för jag hämnades redan för över tio år sedan men som inte kommer att ske förrän i framtiden. Det är smartare att göra så. Då kan ni vara ute i det fria samtidigt som ni vet att ni fick upprättelse och hämnd mot genomonda systemet - i framtiden!
Eller kan man lämna hämden åt Guds dom.Utomjordingen wrote: ↑10 Feb 2025, 17:19 Ni som vill bli massmördare/seriemördare uppmanar jag att röra en komet i stället för att mörda oskyldiga människor! Varför? Jo, för jag hämnades redan för över tio år sedan men som inte kommer att ske förrän i framtiden. Det är smartare att göra så. Då kan ni vara ute i det fria samtidigt som ni vet att ni fick upprättelse och hämnd mot genomonda systemet - i framtiden!
Romarbrevet 12:19
Hämnas inte, mina älskade, utan ge rum för Guds vrede. Det står ju skrivet: Min är hämnden, jag ska utkräva den, säger Herren.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Vet när det gäller Gud!
Annars, när det gäller människan i sig så kan den personen hämnas här och nu genom att placera en bomb på en plats som först exploderar om 20–30 år.
Annars, när det gäller människan i sig så kan den personen hämnas här och nu genom att placera en bomb på en plats som först exploderar om 20–30 år.
Jag som bor i radhuslänga är 50 % säker på att man har placerat en bomb uppe i vinden! För jag har sett synhallucinationer hur denna lägenhet har sprängts i luften flera gånger under mina psykoser. Jag tror nästan jag vem det är som ligger bakom.
Ibland tror jag att jag har sprängts i luften och hamnat i en ny parallell värld!
Ibland tror jag att jag har sprängts i luften och hamnat i en ny parallell värld!