Filmhörnan
Moderator: Moderator 1
Re: Filmhörnan
Nu har de slutat visa Sista resan på min bio. Jag hoppades på en eftermiddagsvisning men det blev det inte. Den kommer nog snart i SVT eller på Cineasterna.
"Better call Saul" är väldigt bra. Har snart sett hela första säsongen. Ska se ett avsnitt strax.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
ska antagligen kolla på ett hjärta är alltid rött senare.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag väntar på att Zoidar ska recensera nya Mad Max-filmen. Jag tror den är bra.
Jag kommer att beställa filmen "Battlesip" och serien "Hemma värst" från Ginza.
Jag tyckte den var ok, men inte bättre än så. Jag blev dock inte uttråkad. Mycket action! Gav den 7/10 på IMDB.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nej, "Battleship" har utgått ur Ginzas sortiment. Jag såg några glimtar av den på TV och det var action för hela slanten. Beställde en film kallad "The Beekeeper". Denna med Jason Statham i en av rollerna.
Mad Max har floppat på bio. Det stod att de fått in 23 miljoner dollar och filmen kosta 120 miljoner.
Kompisen gav mig Ringen-trilogin då han fått dublletter. Tittade inte på ettan då jag kom ihåg den. Trodde aldrig att tvåan skulle ta slut, jag fick myror i brallan. Mindes allt i efterhand. Nu har jag kvar trean att titta på, det ska bli storartat. Efter det ska jag titta på "Beekeeper".
Är det den där Gandalf odlar bin?Fantasio wrote: ↑03 Jun 2024, 22:29 Kompisen gav mig Ringen-trilogin då han fått dublletter. Tittade inte på ettan då jag kom ihåg den. Trodde aldrig att tvåan skulle ta slut, jag fick myror i brallan. Mindes allt i efterhand. Nu har jag kvar trean att titta på, det ska bli storartat. Efter det ska jag titta på "Beekeeper".
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
He, he! Skulle inte tro det.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen