El-räkning

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: El-räkning

Post by zoegas »

amandara wrote: 07 Sep 2022, 17:00 Apropå gädda - kolla in Dumpen! Jagar barnvåldtäktsmän som simmar runt i etern. Patrik Sjöberg höjdhopparen som har egen erfarenhet av sexuella övergrepp mot honom som barn, och Sara nånting. Nyligen tog de en riktigt läskig gädda, i Vilhelmina. Sök på "robinsongäddan" för att få allt material. Skrämmande är vad det är. Och att politiker och styrande inte reagerar mer på det som pågår, i etermedia och IRL. Robinsongäddan var med i Robinson för några år sedan. Pratar utpräglad västerbottniska.
En treårig horunge som ska suga svullen kuk. Säter direkt.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Man blir som illamående.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

amandara wrote: 07 Sep 2022, 17:02 Elpriserna rusade innan Putins krigsmaskin trädde in på arenan.
Han invadera Krim 2014.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Man blir illamående av Zoegas kommentar också.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

memphis wrote: 07 Sep 2022, 17:12 Man blir illamående av Zoegas kommentar också.
Det var citat från hans telefonsamtal. Han sitter och runkat samtidigt.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

memphis wrote: 07 Sep 2022, 17:12 Man blir illamående av Zoegas kommentar också.
Jo men du får kolla in vad Robinsongäddan sa - det är det Zoegas refererar till. Robinsongäddan är sjuk i huvudet - på riktigt.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag vägrar kalla honom för sjuk i huvudet och galen. Jag vill inte ha nån koppling till en sån. Han är speciell. Finns inget ord.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Läser kommentarsfältet blir helt förbannad. Vadå stigma?
Mindy skriver:
6 september, 2022 kl. 21:06

VARFÖR har Sverige stängt sina mentalsjukhus? Det var på dom såna här gökar satt….
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

Vad är sånna här gökar? 😂
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

zoegas wrote: 07 Sep 2022, 17:19 Jag vägrar kalla honom för sjuk i huvudet och galen. Jag vill inte ha nån koppling till en sån. Han är speciell. Finns inget ord.
Det är fel på huvudet på honom, och kuken såklart. Det sitter någonstans i huvudet. Etik, moral, hederlighet, vett och sans. På det sättet är han sjuk i huvudet. I hela huvudet. Inte som vi som har en specifik fysisk ämnessjukdom. Han är sjuk på ett annat och mycket hemskare sätt. Han fungerar sannolikt i samhället, har jobb - för han har råd med bil. Han kan ha familj. Även om jag inte tror det när han är så fucked upp i hjärnkontoret. Vi är ingenting som honom. Han är ett skräp på Guds planet.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

zoegas wrote: 07 Sep 2022, 17:31 Läser kommentarsfältet blir helt förbannad. Vadå stigma?
Mindy skriver:
6 september, 2022 kl. 21:06

VARFÖR har Sverige stängt sina mentalsjukhus? Det var på dom såna här gökar satt….
Det är jävligt knepigt det här. De som verkligen är sjuka i huvudet - och vi som råkar ha en hjärnsjukdom. Men det är inte bara vi som har psykossjukdom.....bipolär, Alsheimer, Parkinson och alla andra demenssjukdomar. Migrän. Utbrändhet. Stress. Det är skillnad på sjuk i huvudet och SJUK I HUVUDET. Robinsongäddan är rutten i huvudet.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag tror problemet är att läggningar och perversioner klassas som psykisk sjukdom i DSM. Det måste tas bort. Homosexualitet var det innan ju? Denna snubben har familj och yadayada. Man kan ju undra vilken uppväxt hans barn har haft? I vilket fall så ska han ha fängelse. Inte rättspsyk.
Post Reply