En treårig horunge som ska suga svullen kuk. Säter direkt.amandara wrote: ↑07 Sep 2022, 17:00 Apropå gädda - kolla in Dumpen! Jagar barnvåldtäktsmän som simmar runt i etern. Patrik Sjöberg höjdhopparen som har egen erfarenhet av sexuella övergrepp mot honom som barn, och Sara nånting. Nyligen tog de en riktigt läskig gädda, i Vilhelmina. Sök på "robinsongäddan" för att få allt material. Skrämmande är vad det är. Och att politiker och styrande inte reagerar mer på det som pågår, i etermedia och IRL. Robinsongäddan var med i Robinson för några år sedan. Pratar utpräglad västerbottniska.
El-räkning
Moderator: Moderator 1
Re: El-räkning
Man blir som illamående.
Man blir illamående av Zoegas kommentar också.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag vägrar kalla honom för sjuk i huvudet och galen. Jag vill inte ha nån koppling till en sån. Han är speciell. Finns inget ord.
Läser kommentarsfältet blir helt förbannad. Vadå stigma?
Mindy skriver:
6 september, 2022 kl. 21:06
VARFÖR har Sverige stängt sina mentalsjukhus? Det var på dom såna här gökar satt….
Vad är sånna här gökar? 
Det är fel på huvudet på honom, och kuken såklart. Det sitter någonstans i huvudet. Etik, moral, hederlighet, vett och sans. På det sättet är han sjuk i huvudet. I hela huvudet. Inte som vi som har en specifik fysisk ämnessjukdom. Han är sjuk på ett annat och mycket hemskare sätt. Han fungerar sannolikt i samhället, har jobb - för han har råd med bil. Han kan ha familj. Även om jag inte tror det när han är så fucked upp i hjärnkontoret. Vi är ingenting som honom. Han är ett skräp på Guds planet.
Det är jävligt knepigt det här. De som verkligen är sjuka i huvudet - och vi som råkar ha en hjärnsjukdom. Men det är inte bara vi som har psykossjukdom.....bipolär, Alsheimer, Parkinson och alla andra demenssjukdomar. Migrän. Utbrändhet. Stress. Det är skillnad på sjuk i huvudet och SJUK I HUVUDET. Robinsongäddan är rutten i huvudet.
Jag tror problemet är att läggningar och perversioner klassas som psykisk sjukdom i DSM. Det måste tas bort. Homosexualitet var det innan ju? Denna snubben har familj och yadayada. Man kan ju undra vilken uppväxt hans barn har haft? I vilket fall så ska han ha fängelse. Inte rättspsyk.