Vad har du på dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har du på dig just nu?
Rutig, kortärmad skjorta och marinblå shorts. Blir varmt idag.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Har tagit på mig något så festligt som en stormönstrad overall. Har jeansjacka över det och vita sneakers.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
blåa träningsleggings, sport-bh och t-shirt
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Det är växlande väder ute så det är svårt att klä sig. Det är mulet men ändå kommer solen fram ibland och då blir det snabbt varmt i kläderna. Jag har bytt om till ett luftigt linne och en kjol.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jeans och en vit tröja med blå ränder. Jag är också nyfriserad, det blev snyggt. Värt pengarna särskilt som jag ska på fest på lördag och träffa gamla vänner. Då vill jag se välvårdad ut.
Roligt att höra, att frisyren blev bra! :D
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Marinblå jeans svart T-Shirt och en fleecejacka.
Svarta shorts och mönstrat linne
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Linne skjorta
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ett par jeans med hål i. Det var hål i dem när jag köpte dem alltså. Svor på att jag aldrig skulle köpa ett par trasiga byxor, men 10 år efter alla andra blev jag sugen på ett par trasiga jeans ändå. Eller "distressed" som det heter. Stressade jeans :D
...De är inte så farligt trasiga vill jag tillägga. Ett ganska litet hål på ena knäet och en liten reva på det andra låret.