Vad har du glömt idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har du glömt idag?
Pantade en kasse saftflaskor, handlade mat och glömde använda pantkvittot när jag skulle betala. Nåja, det är väl giltigt i 2 månader, så nog ska mina 9 kr komma i rätt börs...
Förut kunde man ge panten till Röda korset. Det var smidigt.
Jo, jag hade kunnat skänka panten genom att trycka på "knappen bredvid". Men, jag litar inte på välgörenhetsorganisationer. Röda korsets chefer har grymt höga löner.
Det stämmer! Det är skandaler gång på gång.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Röda korset är snåla tittade på ett par vinterkängor damen bredvid sade, ja, men de är nästan nya, inte lägger jag 1200 kr på ett par begagnade kängor
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Alldeles riktigt Nisse! Begagnade varit ska vara billiga, inte dyra. Bara att bojkotta.Nissegossen wrote: ↑01 Jul 2024, 19:45 Röda korset är snåla tittade på ett par vinterkängor damen bredvid sade, ja, men de är nästan nya, inte lägger jag 1200 kr på ett par begagnade kängor
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har bara glömt en sak vad jag har märkt, och det är tandkrämen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har redan glömt vad jag glömde.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Farfar brukade säga "Jag minns ju att jag glömt". 

Hoppas att ingenting blir glömt. Jag har packat ner allt utom reskläderna, hundens vattenskål och jackan.
Inte något vad jag kan minnas. Har iof inte matat fiskarna...
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har inte glömt nåt vad jag vet. Jag packade bra för denna resa. Allt som jag packade kom till användning.