Geta wrote: ↑08 Aug 2024, 20:30
Det positiva är att juli inte har varit en rekordvarm månad. El Niño har förändrats.
Inte varmast nej. Däremot näst varmast har juli 2024 varit. Detta efter en 13 månader lång period av konstanta värmerekord.
Juli 2023 är den varmaste månad som någonsin uppmätts. I år har juli bara varit 0,04 grader svalare, och därmed näst varmast!
Sommaren 2018 bodde jag inte ovan jord. Jag bodde i en källarlägenhet här på denna gata. Därför led jag inte så mycket av värmen.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Det är roligt att se att du verkar leva livet, Zoidar. Ta vara på glädjeämnen. Doppa dig i havet. Ta en öl på en restaurang.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
memphis wrote: ↑13 Aug 2024, 21:55
Det är roligt att se att du verkar leva livet, Zoidar. Ta vara på glädjeämnen. Doppa dig i havet. Ta en öl på en restaurang.
Ja, man försöker så gott man kan.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34