Biden vs Trump
Moderator: Moderator 1
Re: Biden vs Trump
Spelsajterna har Trump som klar favorit. Det kan ju vara ett tecken på att deras SIFO inte har koll. Ni som håller på Harris har redan förlorat.

Jag håller på Harris absolut gör jag det. Man ska gå på det man tror på och inte gå efter vem som väntas vinna. Då är man såld.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tänk om det blir som vanligt efter valet. Inget speciellt händer.
Det tror jag. Mycket snack innan.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Det händer nog inte direkt mycket för oss här i Sverige. Men Trump säger att han tänker genomföra en aldrig förr skådad massdeportation. Det låter som att det kommer att beröra miljontals. Mexico är inte ens berett för något sådant.
Sen kommer det att direkt beröra Ukraina. På ett negativt sätt. Om han vinner valet alltså. Det är inte över förrän det är över.
Sen kommer det att direkt beröra Ukraina. På ett negativt sätt. Om han vinner valet alltså. Det är inte över förrän det är över.
Eld upphör överallt för helvete innan det kommer hit. Jag tror Trump är någon som vill. Harris gäng med Biden i spetsen bara yrar. Min ekonomi klarar inte ett världskrig.
Biden biter bebisar i fötterna. Vad är det för president.
Om Trump vinner valet och han lyckas stifta fred i Ukraina, blir det säkert på Rysslands villkor och då är Putins nästa mål något annat litet land inom forna Sovjet, kanske t om Gotland annekteras av honom, suck.
Jag fasar för vad det kan bli om Trump vinner. Harris är inte en imponerande stark kandidat, men hon verkar vettig det jag har sett av henne.
Jag fasar för vad det kan bli om Trump vinner. Harris är inte en imponerande stark kandidat, men hon verkar vettig det jag har sett av henne.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Trump är ganska bra, därför han brukar inte kriga och dessutom spenderar han kulorna, läste nåt om att han spenderat 8 biljoner dollar då han var president, han gav rikligt till Amerikanerna när Covid var.
Valet börjar i morgon.