Trump!
Moderator: Moderator 1
Re: Trump!
Det kommer alltid en rekyl.
Trump och många av hans anhängare har en sak gemensamt. Lätt kränkta vita män. Det gör inte dem nån skada om det bedrivs gender-forskning på universiteten. I de flesta fallen går inte de lättkränkta vita män på universitetet. Trump har väl inte heller nån högre utbildning. Han var ju stolt över att känna igen en elefant på det kognitiva hälsotestet han gjorde häromdagen 

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Trump hade förvånansvärt fina värden på hälsotestet som han gjorde. Annars ser han inte så frisk och sund ut. Åldern tar ut sin rätt.
Han hade ljugit om vikten. Han är ju överviktig.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Konstigt att han hade så perfekt blodtryck?
Det var nog inte riktigt sant det där. Han ljuger ju i princip alltid.
Då var det väl hans läkare som ljög. Stalin vågade inte läkarna tala sanning om, när det gällde hans hälsa.
Så kan det vara. Trump är ju redan känd för att låta huvudena rulla. Bildligt talat. Han ger folk sparken i parti och minut.
Inte ens när Stalin var döende vågade läkarna tala klarspråk.
Man kan vara lite nyanserad Memphis. Oavsett om man tycker om Trump eller inte. Han tillhör västvärlden, och oss. Hoppas att han inte slår sig samman med Putin. Men hursomhelst. Du bedriver en aggressiv hatkampanj. Jag är glad att du inte arbetar som journalist. Men du hade iofs passat in i vänster woke media. Som ljuger så de tror sig själva, och HATAR. Hur attraktivt är det? Tror du?
Bryr mig föga om vad du tycker om mig som person Amandara.
Hade aldrig i min vildaste fantasi trott att Trump skulle gå fram på detta sättet.