Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jo, jag har allt vetat det sen länge men ville ge program som förenklar det hela!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nä, inte nu längre för jag har redan mått dåligt i över tio år för att kometen kommer - så jag är härdad nu!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag vet inte men jag har berättat att jag har sett mig själv två gånger i mitt liv och massa annat! Och i höstas vad det som om jag ringde till en annan parallell värld som var på riktigt - jag menar allvar! Tänkte om någon kan förklara lite åtminstone om det? Zoegas kanske kan spekulera i det - i alla fall.

Jag försöker hela tiden hålla mig till sanningen även om det vet låta hokuspokus!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: verkar
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det var jättekonstigt när jag ringde i höstas som var till väninnan som befann sig i annan tid och rum;

Lite dålig illustration som jag gjorde - man kan göra den bättre:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det var som om jag ringde till en kvinna som befann sig någon gång slutet på 1990-talet eller i början av 2000-talet i höstas som var! Hon och hennes gäng hade mördat mig på den tiden och de tyckte det var så konstigt att jag kunde ringa fast jag var död. Jag själv tyckte väl att allt var konstigt att jag kunde ringa till den tiden jag blev mördad.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Hur djävla knäpp är världen egentligen?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Minns bland annat en psykos där självaste Putin var hemma hos mig på 1990-talet för han ville träffa mig men eftersom jag inte kunde ryska så blev han besviken på mig men ville ändå ta mig till Ryssland. Men jag vägrade för jag ville bara vara hemma i mitt hem. Därför tog dom livet av mig för att jag inte samarbetade med dom.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag vet inte hur många gånger som jag har blivit mördad i mitt liv i olika parallella världar men jag fick se i höstas att det var jättemånga som mördade mig under hela mitt liv som var.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Värst var nog när mitt hem blev sprängd i luften! Det har plågats mig mest.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Vad gjorde jag då under 35 år som jag blev mördad hela tiden i olika parallella världar? Jag begick inga brott så jag knullade kvinnor bara - det var liksom bara det jag kunde om man säger så.

Menar inte egentligen att kvinnor som var vårdare begick övergrepp på mig utan det var genomonda systemet som gjorde det!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Tror att Aliens "De Grå" haft väldigt jobbigt med mig som hela tiden måste skanna och kopiera samt teleportera för jag ska leva vidare efter varje mord människorna har begått mot mig. Tror att Aliens "De Grå" är trötta på mig att jag blir mördad hela tiden som dom vill sända en djävla stor rymd sten mot jorden år 2032!
Post Reply